Глава 45

361 16 0
                                    

- Знаеш ли наистина не мога да те разбера?!- отново се обърна с лице към него.

-Не можеш да ме разбереш,че какво има да ми разбираш?

-Ако обичаш говори по тихо,не искам хората в съседната зала също да ни чуят.

- Не преувеличавай, моля те!- той се завъртя и отново се загледа в нея.

- Роджър що за игри са това,що за извратена игра е това?- тя снижи тона,за да не ги чуят останалите.

-Аз не исках да играя игри,не исках да се женя и за дъщеря ти,но ти ме накара,само заради теб се ожених за нея.

-Да,разбира се и добре направи.- кого се опитваше да заблуди,личеше си че страда от този брак,но не само тя. Ема също не беше щастлива,защото така нареченият ѝ любящ съпруг се оказа по студен и от лед,спрямо нея.Защото с Кейт беше съвсем друг,о с Кейт той беше един страстен мъж,един пламенен любовник и нежен съблазнител.

- Значи добре съм направил така ли?

- Да точно така,добре направи,че се ожени за нея.Тя те обича безумно,дори бих казала до полуда.

-Това е от без значение за мен и знаеш защо.- той отново се усмихна дяволито и я погледна в очите.

-С времето ти ще се научиш да я обичаш и ще се влюбиш,така сякаш никога преди не си се влюбвал.Затова добре направи като се ожени за нея.- една сълза се спусна по страните ѝ,но тя бързо я избърса.

-Ела да ти покажа кое е правилно!-тонът му беше сериозен и твърд, безкомпромисен.Той я хвана за китката и я задърпа към един по усамотен коридор на втория етаж на вилата.

Влюбен съм в теб  /РЕДАКТИРАНА/Where stories live. Discover now