Глава 17

521 24 0
                                    

Ема и Самюел отидоха до колата на Роджър,за да ги посрещнат.

-Здравейте! - поздрави ги Ема.

-Здравей миличка!- тя я прегърна.

-Здравей, Роджър!- Ема го прегърна,а той не знаеше как да реагира и стоеше като изтокан.

-Радвам се да те видя Кейт! -Самюел я прегърна и я целуна по бузата,тя сещо него.Роджър ги наблюдаваше и все повече се вбесяваше като ги виждаше заедно.Той реши да отвърне на този жест.

-Ема много ми липсваше... -той я целуна,а тя едва не припадна от вълнение.След този театър те взязоха вътре,в хижата имаше две стаи,в едната щяха да спят Ема и Роджър,а в другата Кейт и Самюел.Кейт и Ема останаха вътре,а мъжете излязоха навън.

-Миличка тук е много красиво.

-Да мамо и на мен ми харесва,чуй каква тишина и хармония цари тук.

-Да права си!

-Мамо видя ли как той ме целуна?

Тя започна да се кикоти като малко момиче на което са купили близалка.Това значи,че ме харесва,мамо той ме харесва.

-Да видях,това е чудесно. - Кейт опита да запази самообладание,защото не и беше лесно.Тя знаеше защо той я целуна само,за да я подразни,но тя страдаше и за това ,че ако той я зареже тя пак ще посегне на живота си.Докато Ема се радваше на успеха си с Роджър,те също обсъждаха целувката,но в мъжки разговор.

-Това между вас с Ема сериозно ли е или просто за забавление?- попита Самюел.

-Ами не знам,времето ще покаже ,за сега я харесвам,но нищо повече.- отвърна Роджър.

-А целувката днес?!

-Действах импулсивно, усетих,че трябва да я целуна и го направих.Ами вие с Кейт.

-Какво за нас?

-Вие гаджета ли сте?

-Ами не знам,аз много я харесвам.Веднъж излязохме на среща почувствах нещо от нейна страна.

Той не спомена за целувката,но Роджър знаеше за нея, защото ги бе следил.Когато Самюел му разказваше за чувствата си към нея той страшно се ядосваше и ревнуваше.

-Но,както каза ти времето ще покаже,от моя страна аз много я харесвам.

Към тях се присъединиха и жените.Ема седна в скута на Роджър,а Кейт близо до Самюел.

-За какво си говорихте?- попита Ема.

-За мъжки работи,няма да ви е интересно.- отвърна Роджър .

-Какво ще правим сега?- попита Кейт.

-Можем да отидем на разходка,тук е много красиво,а можем и да пояздим.Тук на близо има конна база.-предложи Самюел .

-Това е чудесна идея трябва да го направим.- въодушеви се Ема

-Да,съгласна съм,да тръгваме -добави Кейт.

-А ти какво ще кажеш Роджър?- попита го Самюел.

-Аз никога не съм яздил и не мога, няма да се справя,мисля че ще пропусна.

-Не се тревожи мама язди отлично,тя е истинска амазонка.Ще те научи,нали мамо?- попита я тя.

-Ами,аз,добре ще те науча.

Как да откаже,като Ема я постави пред свършен факт . Колкото и да се опитваше да спазва дистанция от него все не и се получаваше.А сега ще трябва да язди на един кон с него,той щеше да я докосва.Тя настръхваше при тази мисъл.

Влюбен съм в теб  /РЕДАКТИРАНА/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora