Omar & Anastasija

129 0 0
                                    

Jag vaknade upp bredvid honom, han som betyder så mycket för mig. Han bara låg där bredvid mig med sitt rufsiga nästan svarta hår. Min underbara pojkvän bara min. Jag hade somnat med mitt huvud på hans nakna bröstkrog, jag älskade att vara i hans famn. Jag kollade upp mot hans

ansikte och såg att hans kollade ner på mig också.

Good morning beautiful, sa Omar med den där sexiga morgonrösten som jag älskar.

God morgon babe, sa jag och kysste hans underbart lena och mjuka läppar.

Vad vill du göra idag Anastasija?, frågade han.

Jag vet inte Omar, sa jag och fnissa vi brukar använda våra vanliga namn bara för att driva med varandra.

Du gör frukost Omar, sa jag och räckte ut tungan till honom.

Jasså?, sa han med en frågande min.

Japp det är din tur idag, sa jag och pussade honom på kinden.

Bara om jag får en kyss, sa han och puttade med läpparna.

HAHA okej då, sa jag och närmade mig med läpparna mot hans.

Kyssen övergick i hångel och snart låg jag gränsle över Omar i sängen och kyssarna blev mer och mer intensiva. Jag kunde känna hans händer på min rumpa. Jag hade mina händer i hans fluffiga hår, snart rullade vi runt så att han satt gränsle över mig. Jag kunde känna hans stånd mot insidan av mitt lår. Jag drog mig ifrån honom.

Älskling skulle inte du göra frukost?, sa jag och kollade retsamt på Omar.

Finaste du kan inte göra så mot mig, sa han och kollade lidande på mig.

Om jag får frukost så kan du få mer efter frukosten, sa jag och blinkade mot honom.

Han var ur sängen snabbare än någon annan gång. Detta är varför jag älskar honom. Vi har det alltid roligt tillsammans, och älskar varandras närvaro.

Min pojkvän Omar Rudberg, jag kunde inte ha en bättre pojkvän

ImaginesWhere stories live. Discover now