- Felix's P -
Jag såg honom där, på när håll. Jag hade alltid haft ögon för honom, fått det där pirret i magen varje gång jag såg honom. Vi hade nästan kännt varandra hela våra liv, i alla fall sedan vi gick på dagis. Varit bästa vänner hur länge som helst.
Men ändå kändes det så konstigt att jag satt bara några centimeter ifrån honom, jag kunde nästan känna hans hud mot min. Vi satt och kollade på en film, det var bara jag och han.
Jag var så arg på mig själv att jag har fallit för min bästa vän, han har alltid varit den personen som alltid har funnits där och vi har pratat om nästan allt. Det enda han inte vet att jag är att jag gillar honom mer än bara en vän.
När jag sätt där brevid honom var det ända jag ville var ha huvudet på hans bröstkorg och hans arm runt om mig. Filmen började och vi skulle kolla på en romatisk komedi " Blended" tror jag den hette.Egentligen är det ganska fånigt att kolla på kärleksfilmer men jag gillade dem.
Vi satt ganska nära varandra, jag så hans hand ligga brevid hans kropp. Skulle jag våga lägga min han på hans?
Jag närmade mig hans hand med min egna och la den över hans, och kollade upp på honom för att se hans reaktion. Han bara kollade på mig och log. Vi flätade ihop våra händer, vi kollade på halva filmen och höll fortfarande varandra i händerna. Jag pausade filmen och kollade på Oscar.
- Jag måste tala om en grej för dig, sa jag med en stor klump i magen.
- Okej, svarade Oscar och log.
- Det är så svårt att säga detta för att du är min bästa vän och jag vill inte förlora den vänskapen vi har, började jag men fortsatte.
- Jag älskar dig mer än en vän, sa jag och nu hade jag sagt det.
- Förlåt, la jag till och kollade ner på våra händer som fortfarande var ihop flätade.
Jag kunde känna Oscar hand mot min kind, han putade upp mitt huvud så att jag återigen kollade honom rakt in i ögonen.
- Jag älskar dig också Felix, har alltid gjort, sa han.
- Hur älskar du mig, som kompis eller?, frågade jag osäkert.
Jag blev jätte förvånnad när jag sekunderna senare kunde känna Oscar läppar mot mina. Det var en underbar känsla. Vi stängde av filmen och myste oss ner i soffan. Att kunna ta på honom utan att känna någon skam eller konstig känsla. Att han älskar mig och jag älskar honom. Det är det ända som är viktigt just nu. Jag kysste honom igen och det kändes som hans händer var överallt på min kropp. Just i detta ögonblick så var jag lyckligare än någon annan.
Kyssarna blev mer och mer intensiva och just nu låg jag nästan över Oscar. Jag kände hur upphetsad jag blev och jag kunde även känna Oscar stånd mot mitt lår. Jag la handen ovanpå hans byxor och började smeka honom. Jag märkte hur han lät stönade och jag fortsatte.
Den kvällen var en av det bästa dagarna i mitt liv, jag hade fått min kärlek besvarad av någon som jag älskar. Känslan var så underbar och obeskrivlig, om jag kunde skulle jag leva kvar i detta underbara ögonblick, när jag nu låg i hans famn med hans nakna bröst mot min nakna rygg.