Jag vaknde upp i hans lägenhet, jag märkte hur tomt det var i rummet. Jag drog på mig ett par mjukis brallor som låg bredvid sängen och drog på mig en av hans t-shirtar. Alltid lika stora och sköna, jag gick ut ur rummet och ser att sitter i soffan med Fanny. Fanny är det bästa som har hänt oss, hon kom när vi mist annade det men var så välkommen och hon kunde inte vara med underbar. Felix håller på och busar med henne när jag kommer in i rummet.
- God morgon älskning, sa han.
- God morgon Felix, sa jag och pussade honom snabbt på munnen och tog upp Fanny i min famn.
-Hur är det med mitt lilla busfrö, sa jag och pussade Fanny på gjässan.
- Mammmi, sa hon och tryckte in sitt ansikte i min nacke.
- Jag gå och käka frukost, har du ätit?, frågade jag Felix medan jag gick mot köket.
- Nopp, I'm coming, sa han och jag kunde snart känna hans händer på min midja.
Vi hade en mysigt familjefrukost, Felix satt och matade Fanny och lekte tittut leken vilket Fanny tycket var jättekul. Jag älskade att se Felix med Fanny, han är sådan underbar som pappa.
Idag var de bara en sådan där slapp dag i soffan. Vi satte på en film och vi tre myste ner oss i soffan. Efter halv filmen hade Fanny somnat så jag bar in henne i sovrummet bär hennes spjälsäng stod.
Felix satt kvar i soffan när jag kom tillbaka. Vi stängde av filmen och myste lite i soffan. Det började med några oskyldiga kyssar men blev mycket mer än så. Jag somnade med i hans famn på soffan i hans lägenhet, men som jag så mer som våran familjs hem. Det sista jag hörde innan jag somna var Felix son viskade.
"Jag älskar dig Dijana"