Sabah kalçama değen yumuşaklıkla uyandım.
Arkama baktığımda iç çamaşırlarımlaydım. Ne yapmaya çalışıyor bu adam!?"N oluyor!?"
"Bebeğime hakettiklerini giydiriyorum."
"Ne dediğini anlamaya çalışırken külodumu çıkarınca engel olmak istemiştim ta ki ellerimi tutup başımın üstünde birleştirene kadar.." D..dur neyden bahsediyorsun sen? "
Eline aldığı bebek beziyle iki kat, daha çaba gösterdim ama olmuyorduuu.
Bezi tek eliyle altıma koymaya çalışmıştı.
"Kaldır o koca poponu!"
Emir vermişti. Yine. Dediğini yapıp kaldırdım ve bezi altıma koyduğunda tekrar koydum.Bezin en büyüğünü almıştı ama o bile küçüktü. - Normal olarak -.
Bezin kenarları iyice yapışmadığı için iki tane kancallı iğne getirmişti. Onları da çekerek taktığında bez artık üstümdeydi.
Sonra südyenimi de çıkardığında bu sefer en küçük bedenli dantelli tişörtü takmıştı başımdan geçirerek ve benim göğüslerim doksan beş beden olduğu için hem çok sıkmıştı hem de uçlarım hep ortadaydı. Son olarak arkasını döndüğünde elinde içi süt dolu biberon, emzik, bebek eldiveni ve tüylü tulum vardı. Emziği ağzıma taktıktan sonra tüm tırnaklarımı kesti ve eldivenleri geçirdi.Tulumu giydirir sanmıştım ama onu dolaba koydu ve elimden tutarak beni yine o kafesin olduğu odaya götürdü ama kafese götürmek yerine Benim 3 katım olduğunu bildiğim bir oyuncak ayı vardı. Kendisi bembeyaz bende pespembeydim. Beni tam bacak arasına oturttu. Ve içeriden gidip iğne iplik aldı. Ayının ellerini göğüs uçlarımın olduğu bölgeye dikti. Bense ne yapacağını merak ediyordum giderken peşinden gitmek için kalkmaya çalıştım.
Ama kalkamadım ayı daha baskındı. Benim çırpınmamı görmüş olacak ki gülerek üstüme geldi ve büyük ve sert dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Bunu yapmasını beklemediğim için ağzımdan inleme kaçtı. Bunu bekliyormuş olacak ki dilini ağzıma soktu ve dillerimizin değmesine izin verdi. Ondan iğreniyorum. Ama ne kadar çalışsam da kaçamadım. Çünkü o su, denen orspu beni bu adama satmıştı. Söylenmesi ne kadar kötü olsada b..ben onundum. Yani o benim SAHİBİMDİ. Ve hayvan yerine koyulmuştum. Hala dudağını bastırıyordu. Ama ben karşılık vermek istemiyordum ve vermiyordum. Buna sinirlenmiş olacak ki alt dudağıma bir ısırık bıraktı ve kulak mememi emmeye başladı. Oradan çok huylandığımı bliyordu.! O Su her şeyimi anlatmıştı ve karşılığında yüklü bir para almıştı. Bende olsam arkadaşımı satardım ama bilmediğim bir adama değil!...
---
Şuan devamını yazıyorum bebeklerim sizi çok bekletmem. 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İz +18
ParanormalAçıklamayı değil kitabı oku. --- pişman olmayacaksın! Rahatsız olanlar okumasın +18 içerir!