HOŞÇAKAL

234 2 0
                                    

BÖLÜM 1 

HOŞÇAKAL

 Merhaba ben Kaitlyn .Size başımdan geçen unutulmaz bir hikaye anlatıcam.

Amerika’da yaşıyorum ve 16 yaşındayım aslında sıradan bir hikayem var ama hayatıma giren o erkekle yaşadığım asıl hikayeyi sadece yazarak anlatabilirim.

Tek sorunum sanırım astım hastası olmam.bunun dışında hiçbir özelliğim yok.neyseki ölümle çabalayan bir kişilikten söz etmicem .hayatımın kısa süreli aşkımdan bahsedicem.

Oturduğumuz mahallede ortalama 10-15 kişi var ve hepside çok ıyı ınsanlar. annem gazetede burç yorumluyor ve ünsüz kanallarda insanlara gezegen öneriyo.bu yuzden tüm gününü dışarıda geçiyor ve tüm ev bana kalıyor.babamı sorarsanız o ben 2 yaşımdayken bir trafik kazasında hayatını kaybetmiş .onun yüzünü sadece resimlerden hatırlıyorum .ama içim biraz rahat çünkü ona çarpan adam şuan hapiste .

Sabah her zamanki gibi annemin o “kaitlyn artık uyan ve kahvaltını yap.zayıflıktan ölmek üzeresin.” Öğüdüyle uyandım. Aslında halimden memnundum pekte göze çarpan bi kişilik değildim.

Kalktım ve yüzümü yıkadıktan sonra tezgahın ustune oturmuş kahvesini içen annemin yanağına öpücük kondurdum ve masaya oturup yemeğimi yedim (aslında sadece 1dilim çikolatalı ekmek yiyip meyve suyu içtim.)

Annem gittikten sonra bende biraz bilgisayar oyunu oynadım ve sonra saat  4’e kadar monica ile telefonda konuştuk. Sonra akşam annem geldi yemek yedik sonra sabaha kadar film izledim ve annemin koltukta uyumasını izledim.

Sabah kalktığımda annem hala koltukta uyuyordu sonra ona kahvaltı hazırlamayı düşündüm ama üşengeçliğimden sadece ekmek kızartıp üstüne yağ sürdüm.

Annemle kahvaltı yaptıktan sonra monica ile buluşmak için  üstüme bi tişört ve şort geçirdim ve evden çıktım.

Evet aslında günüm güzel geçiyordu tabii ki monica’yı yarım saat otobüs durağında beklemeseydim.yarım saat sonra anca gelen monica’yı özlediğimi anlayınca ona dolu dolu sarıldım ve gerçek zenci poposuna övgüler yağdırarak otobüse bindik.

Tüm günü alışveriş merkezinin sıkıcı koridarlarında geçirdikten sonra günün en güzel kısmı olan fastfood bölümünde hamburgerlerimizi ve koca kutu kolamızı afiyetle yedik.

Eve geldiğimde kendimi direkt yatağa attım ve öylece 1 saat uyuyup annemin şen kahkasıyla uyandım.en yakın arkdaşıyla telefonda birbirlerine ergen kız gibi iğrenç espriler yapıyorlardı .bende daha fazla dayanamayıp tekrar yattım ve soluksuz bır uyku çektim.

Oouff sabah kalkınca naaptımı size soluksuzcana anlatmıcam bence yeterince anladınız.artık asıl hikayeye geçiyor ve hayatımda kısa süreliğinede olsa iz bırakmış olan oğlandan bahsetmeye başlıyorum.

Arkadaşlar hoşunuza giderse devam edicem :DdD

HOŞÇAKALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin