Black and White; Rose and Daisy

26 8 11
                                    


İyi okumalar.

Kim Taehyung/ V - Scenery

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Karanlığın içinde adımlarımı boşluğa bastım.


Ayağıma batan dikenler canımı yakıp bütün vücudumu etkisi altına aldı. İleride gördüğüm ışık süzmesi ile ellerimi gözümün önüne kapattım. 


Karanlık beni sıkmıştı. Korku damarlarımdan giriş yapmış kalbimi çoktan ele geçirmişti. Siyahın içindeki o beyaz ışık süzmesinden başka bir şeye erişimim yoktu. 


Arkamdan gelen sesle ileriye doğru bir adım attım. Ayağıma tekrardan batan dikenler gözlerimi doldurmuş içimi derince çekmeme neden olmuştu. 


Evde çocuk yaşta yanlız kalmış gibi, korkuyordum.


Çocukken yabancı birinin evine gitmiş gibi, tedirgindim.


Işık süzmesi gittikçe küçülmeye başladığında bunun buradan çıkabilmek için son şansım olduğunu hissettim. 


Ayağımın acımasını umursamadan, ne kadar yara aldığıma bakmadan, son hız o cennet gibi görünen ışığa koştum. 


Kendimi gözlerim kapalı bir şekilde o ışıktan içeriye attım. 


Gözlerimi açtığımda bembeyaz bir odada dikenli güllerle çevrili bir papatyaya rastladım. Güllerin dikenleri ona batıyor bana onu kurtarmam için adeta yalvarıyordu. Onu kurtarmamın iki yolu vardı.


Ya papatyayı oradan kopartacaktım.


Yada Gülleri söküp atacaktım.


Ben ikisini de yapmadım papatyaya daha fazla ilgi gösterip onu bütün güllerden daha büyük daha yüce hale getirdim. 


Beyazın canını yakan siyah pes etmedi. Beyaz siyahı içinde bir nokta yapana kadar uğraştı siyah sonunda pes edip kendini beyazın saf, güzel ve narin kişiliğine bıraktı. 


Beyaz'ın temsil ettiği tek şey saflık değildi. Beyaz aynı zamanda siyahı ölüme mahküm etmişti...

.

.

.

.

.

.

.

Vay canına gerçekten güzel bir one shot oldu. :) 

Buna en çok Taehyung yakışır. Tae olduğunu düşünerek okuyabilirsiniz. <3

Umarım hoşunuza gider. *_* 

Sizi seviyorum.

|qweyty|

Kth/One shotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin