TANITIM;

367 14 1
                                    

SANEM AYDIN:
Fotografik hafızaya sahip,bol enerjili bir kızdır.Gerçek aşkı Albatros'un ve kendi yolunu çizmek için işe başladığı ajansta başına gelecek o zorlu bir aşk sınavından haberi yoktur.

CAN DİVİT:
Özgür ruhlu bir fotoğrafçıdır.Gerçek aşka inanamazdı ta ki babası işleri değiştirene kadar. O da en az Sanem kadar başına geleceklerden habersiz yaşamaktadır.

LEYLA AYDIN:
Sanem'in ablasıdır.Asla ve asla anlaşamazlar.Leyla 10 yıldır o ajansta çalışmaktadır. Emre ile arasında bir şey olabileceğine inanır.

EMRE DİVİT:
Can'ın kardeşidir.Şirkette finansal işelere bakar.Egosu yüzünden abisi ile arası pek de iyi değildir.Ama Sanem'in ajansta işe başlaması işine gelmektedir çünkü Can kendini Sanem'e fazlaca kaptırmıştır.

AYHAN:
Sanem'in çocukluk arkadaşıdır.Yaşam koçudur.Sanem'in en iyi dert ortağıdır.

DENİZ:
Sanem ve Ayhan'ın çocukluk arkadaşıdır.Biraz tırlatık bir tipi vardır.Psikoloji bölümünü bitirmiştir ve bir erkekte aradığı 127 kritere uygun erkek aramaktadır.

MUZEFFER(ZEBERCET):
Çocukluğundan beridir Sanem'e aşıktır.Deli doludur.Biraz da tırlak.

CEYCEY(CENGİZ):
Sanem'in ajansta en yakın dostudur.Kovulma korkusu ile yaşar.Ayhan'dan hoşlanıyordur.

OSMAN:
Mahalle de kasaptır.Leyla'ya aşıktır ama söyleyemez.Sanem'in yakın arkadaşıdır.

CEM:
Can ile Emre'nin kuzenidir.Fazlaca çapkındır.Ve Sanem'e aşık olmuştur.Can için bu tehlikeli bir durumdur.

ZORLU BİR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin