Sanem'den:
Ajanta işe başlayalı neredeyse 1 yıl olacak.
Tatilin bitmesine yakın Aziz Bey'den gelen bir mesajla 10 gün daha erken işe başladık.Gelen mesajda yönetim ile ilgili bazı sorunlar olduğu ve acilen ajansta toplanmamız gerektiği yazıyordu.
Sabah erken kalktım kahvaltı hazırlayıp üzerine de kızlar için not bıraktım -evet Ayhan ve Deniz ile aynı evde yaşıyoruz- ve çıktım evden.
Ajansın önünde Ceycey ile karşılaştım.Sanırım yine kovulma korkusu ile yüzleşiyordu. Biraz takıldıkdan sonra kahve alıp herkesin yanına geçtik.Ve yaklaşık 10 dakika sonra Aziz Bey geldi:
AZİZ BEY:Evet arkadaşlar öncelikle tatlinizi kısa kestiğim için özür dilerim.Esas konuya gelirsek eğer,bazı sağlık sorunlarım sebebi ile yönetimden çekiliyorum.Ve yönetimi büyük oğlum Can'a bırakıyorum.O da 1-2 saate burda olur.Tekrar konuşuruz.dedikten sonra odasına doğru ilerledi.Etraftan değişik sesler duyarken kafam iyice karışmıştı.Ceycey'e döndüm tam konuya girecekken o geldi...
Evet yeni yöneticimiz Can Divit..
Aşırı yakışıklıydı,fazlaca kaslıydı...Bizi görmezden gelerek odaya doğru ilerledi.
Masamda oturuken Güliz'in bana doğru geldiğini gördüm;
GÜLİZ:Sanem Aziz Bey seni çağırdı.dedi
Şaşırmış bir ifade ile tamam anlamında kafamı salladım ve oturduğum yerden kalktım.
Odanın kapısını tıklatıp içeriye girdim..Can'dan:
Ajansa girdiğimde kalabalık bir grubun bana baktığını gördüm yanlarından geçip babamın odasına doğru ilerledim.Içeri girdiğimde uzun süredir görmediğim babamla ve Emre ile oturup biraz sohbet ettik.Babam birden Güliz'i çağırıp Sanem diye bir kızı çağırmasını söyledi üzerinden 5 dk geçmeden kapı tıklatıldı.Içeri girdi.Ben böyle saf bir güzellik görmemiştim.Hayran bakışlarımı onu daha fazla rahatsız etmeden üzerinden çektim...Sanem'den:
İçeri girdim.Koltukta oturan Can Bey bana bakıyordu onu görmezden gelerek Aziz Bey'in masasına doğru ilerledim.
AZİZ BEY:Evett Sanemcim seni Can ile tanıştırmak isterim. dedi ve eliyle Can'ı işaret etti.
CAN:Merhaba Can Divit ben.Memnun oldum Sanem.dedi
Ben ilk defa böyle şeyler hissediyorum.Imkansız hisler...
SANEM:Bende çok memnun oldum Can Bey.
dedikten sonra;
AZİZ BEY: Sanemcim ben artık burada olmayacağımdan dolayı ajansın başına Can geçecek dedi.Yani ben bu adam buradayken nasıl çalışacaktım.Gözlerimi ondan alamıyorken bir de onunla aynı yerde nasıl olacaktık...
Bu düşünceleri kafamdan silip.Izin istedim ve masama doğru ilerledim.
Odaklanamıyordum olmuyordu.
Tam yeni bir reklam metni yazarken arkadan sesini duydum.Kafamı çevirmeden önüme odaklandım.Bakmayacaktım ama sesi yaklaşıyordu.
Ortada durdu ve bitün dikkatleri üzerine çekti.
CAN:Evet arkadaşlar ben Can Divit.Babam bazı sebeplerden ötürü artık ajansın başında olamayacak.Bu yüzden ajansın yeni yöneticisi benim.Hepinizle tek tek tanışacağım. Dedikten sonra odasına doğru ilerledi ve arkasında ondan gözünü alamayan yığınla bir kız sürüsü bıraktı.Içimde çok garip bir his vardı.Bu hissi tanımlamak yetmiyordu.ERTESİ GÜN:
Bu sabah normalinden de erken kalmıştım.
Hazırlanıp Ayhan'ın odasına doğru ilerledim.Kapısını tıklatıp bugün erken çıkacağımı söyledim ve kapıyı çektim.Deniz'de uyuyordu uyandırmamak için sessiz adımlarla ilerledim.Kapıyı çekip çıktım.Yaklaşık olarak 1 saat sonra ajansın önündeydim kimse yoktu.
Ajansın karşısındaki kafede bir şeyler yedikten sonra ajansa girdim.
Can Bey gelmişti.Masama doğru ilerledim.Bir süre sonra odasının kapısını açıp beni çağırdı.
CAN: Günaydın Sanem.Bu sabah neden erken geldin bir sıkıntı mı oldu?
-Sabah erken kalkınca gelmek istedim bir sıkıntı yok Can Bey dedim.
CAN:Anladım Sanem.Çay var mı burda?
-Çay mı? Siz çay mı istiyorsunuz?diye sordum.
CAN:Evet.Yani çok mu garip oldu anlamadım ki.
Dedikten sonra yüzümde hafif bir gülümseme oluştu ve bana öyle baktığını gördüğümde hemen değiştirdim ifademi.
-Ben size çay getireyim dedim ve odasından çıktım.
Çay doldururken yüzümde yine o aptal gülümseme oluştu.Hemen kendime gelip çayı odasına götürdüm.
Ve masama doğru ilerledim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLU BİR AŞK
RomansaGerçek aşkı arayan hayalperest bir kadın,özgürlüğüne düşkün yakışıklı bir adam... Peki bu iki kişi birbirine aşık olursa. ZORLU BİR AŞK HİKAYESİ ORTAYA ÇIKAR.