Okey cerita ni berlaku waktu 2017.Time tu aq bru f1.But sekarang aq dah x sekolah kat situ dah..Tak dinafikan first day masuk boarding school memang la happy,but bila dah time malam tu..ya allah sendu dia x boleh bawak bincang time tu mesti ingat family..ye la balik pun jarang2 kan..tapi aq x dla teruk sgat aq okey je,sebab kawan baik aq ada kat situ.K..macam biasala first pendaftaran ,pastu dah siap barang kat dorm semua.. parents pun balik ..tapi time tu makan dulu.. kalau x memang x makan, nanti time sedih2 tu😂.Lepastu kena masuk kelas untuk ambik buku teks semua la,then balik.. riadah ape smua tu tiba la time nak solat maghrib.Hari first tu time solat maghrib tetiba je time tengah solat tu akak yang jadi imam tu menangis dia cakap dia sakit belakang..haaa sudah dalam hati aq ni aq berdoa je..jangan la bagi benda ni kena kat aq..sebab aq dah dapat rasa dah benda ni akan jadi.Time tu aq dengan sorang kawan aq yang lagi sorang ni duduk belakang sebab kitaorang x boleh solat..kawan aq pulak g cakap eee akak tu macam kena histeria je..Dalam hati aq ko boleh senyap x..aq dah la cuba nak jauhkan fikiran aq dari fikir benda camtu..walaupun realiti nya apa yang ko cakap tu memang tengah jadi. Aaaa !!!tetiba kawan aq lagi sorang pulak dah menjerit2,haih sumpah seram time ni ..dah la first day ,kena pulak macam ni.Kemudian kitaorng pun pergi dewan aspuri yang mana yang okey ni,then kitaorng pun baca yasin ape semua..tiba2 makin ramai pulak yang kena.Aq nak kata tak takut tu takut la gak ...bukan apa aq just takut aq kena rasuk or pape je.Time ni aq ambik kesempatan aq buat cam aq lemah pastu ,cikgu suruh ambik wudhuk and time ni aq acah2 x nak ambik wudhuk,ala kira2 macam kena dengan makhluk halus la..lepastu cikgu bagi air ubat apetah..sambil tu cikgu tanya nak balik?aq nak je jawab nak..bila aq fikir balik haih aq x boleh teruskan lakonan ni..sbb ayah aq cikgu kaunseling so dia tau la psychology pe smua ni..tambah lagi kalau aq menipu mesti dia tau😂..so aq kata la x pela cikgu..saya dah okey sikit ni..Tiba pukul10.30macam tu kitaorng pun balik dorm masing2 tutup semua pintu and tingkap sebab nak buat ayat pendinding.Time semua baca ayat pendinding tu aq dengar ada bunyi orang ketuk kerantung ke kelantung eh..ala benda yang ada kat masjid2 tu..nak kata budak2 asrama x mungkin sbb benda tu just gna untuk suruh orang turun surau je..lagipun semua orang dah balik dorm masing2..ada certain orang je yang dengar, sebab bila aq tanya kawan baik aq tu..dia cakap dia x dengar apa2..hmm so aq biarjela malas nak fikir panjang2 .Tiba la pulak time tidur ..kitaorang semua diarahkan untuk rapatkan semua katil and jangan ada sorang pun yang tidur tingkat atas..sebab kalau jadi apa2 nanti susah..haaa bab yang ni buatkan aq x boleh tidur malam sebab apa?sebab aq dapat yang tepi sekali ya allah aq nak duduk tengah oii!!! tapi alhamdulillah zikir2 sedar dah tetidur.Oh ya..aq lupa nak cerita..asrama aq ni macam asrama lama..belakang tu hutan..ada orang cakap seebelum ni dekat situ adela sorang perempuan ni..dia budak asrama n waktu tu adela sorang laki budak luar yg ajak dia keluar..and dia pun lari dari asrama tu n keluar la dengan lelaki tu..lepastu ada orang jumpa mayat budak perempuan tu dekat belakang hutan yang dekat dengan asrama tu..katanya kena rog*l sampai mati..hm don't know la, maybe betul sebab orang pun selalu nampak ada jelmaan budak perempuan yang x dikenali dekat hutan belakang asrama tu..kadang 2 atas katil...heh..selang 2 katil dari katil aq pulak tu..😭Okey aq buat sampai sini je dulu ...nnti aq sambung.
Okey guys.. aq baru tau kisah bdx perempuan yg mati tu..tu pun sbb baru2 ni cikgu aq bersara dia cerita la pengalaman2 dia kat sekolah yg dia penah ajar, sblum ni dia mengajar dekat sekolah aq yang dulu tu 7 tahun yg lpas..smua yg aq cerita tu betulla..perempuan tu dibunuh waktu vallentine day..hmm maybe sbb tu laki tu ajak perempuan tu keluar..srs sedih cerita dia😭.
YOU ARE READING
Koleksi Kisah Seram Yang Benar
HorrorNi berdasarkan apa yang aku alami..ada kisah aq time kat alam bunian,kisah seram kat gambang waterpark..n macam2 lagi la..jangan lupa vote