Onunla 4 gündür cok sık görüsüyorduk. Nasıl bu kadar cabuk ısınabildim birine anlam veremiyorum. Ama bebek gibi olan yüzü hep hayranlık uyandırıyor.Değişik duygular icerisindeyim.
...
Okuldan ciktim eve geldim mutluluk veren günlerden bi tanesii 'cuma' günü. Her zaman haftasonuna sevinirken bugün sevinememistim. Nedenini tahmin edersiniz? Onu goremeyecektiim. Nasıl basariyor bilmiyorum ama beni etkilemeyi basariyordu. Bu da benim dikkatimi cekiyordu.
Gün boyu konustuk uyuyakalmisim, sabah uyandigimda 32 yeni mesaj yazısını görünce inanamadim. Her neyse yinede açtım. önce upuzuuun bi mesaj sonrasinda S-E-N-I S-E-V-I-Y-O-R-U-M mutlu etmisti ama bu cıkma teklifini kabul edicegim anlamina gelmezdii.
[2saat sonra]
Oh, hayır olamaz. Nasıl beni ikna etmesine izin veririm. Ne yani? Simdi ben onun sevgilisimiyim? Hayiiiir bu olamaaaz yaa. Yatağımın üstünde kendimi parcalarken hep kendi kendime düsünürken Aslında fena fikirrr degilmiisss diye bagirdiim ve direk agzımı kapattım. Annem duyduysa sıctık. Neyse ki duymamıstı.
●●●●●
Sabah kalktim. Saclarımla savaşım biter bitmez evden cıkıp okulun yolunu tuttum. Bugün güzel bigün olsun istiyordum. Öylede oldu dersteyken telefonuma mesaj geldi.
- Teneffüste hemen kantine in konusmamız gerek seni orda beklicem.
+Peki gelirim.
Zil caldi. Sınıf arkadaşlarımdan birini alarak kantine indim. Her yere baktım ama onu görememiştim. Zil çalınca sınıfa girdiğimde elinde kitabimi gördüm. Gözlerimi devirerek baktım. Ve bana kitabimi verip seni seviyorum diyip gitti.
Sıramı oturdum. Derste kıtabı açtım.
Inanmiyoruum. Kapak kısmına bir sürü güzel kelimeler yazmış. Cook mutlu etmişti. Sınıftaki herkes kıskançlıktan çatladılar. Hepsi cok guzel bisey yapmış diyerek günümü yediler. Ne diyorum ben ya? Biz konumuza dönelim. Ilk gunden başlamıştı mutlu etmeye. Mutlu olmamak elde mi? Biz kızlar böyle şeylere bayılırız.
Okul çıkışında beni eve kadar bıraktı ve yanağına bir öpücük kondurduktan sonra karsılık vererek gitti.
Okunduğunu hissettim anda yeni bölümler paylaşıyorum arkadaslar. Umarım okursunuz bu bölüm bu kadar okurseverler :)