JİMİN İLE HAYAL ET

27 0 0
                                    

Siz Jimin ile 1 senedir evliydiniz . 1-2 haftadır Jimin size soğuk ve bencilce davranıyordu . Geceleri geç saatte gelip sabahları erken çıkıyordu . Sürekli birileri ile konuşup gülüyordu . Sen şüphelenmeye başlamıştın . Bir gün miğden çok bulandı ve başın ağrıdı çok takmadın  ama günde 5  defa kusuyordun . Jimin ' in bundan haberi yoktu sen doktora gittin ve hamile olduğunu öğrendin . Duyunca şok oldun . Hastaneden çıkıp parka gittin ve düşünmeye başladın . Jimin neden böyle davranıyordu ?  Sen eve döndün aslında mutluydun Jimin gelince bu konuyu onun İle konuşmayı karak verdin . Jimin  saat 11 civarında sarhoş bir şekilde geldi . Sen yanına gittin fakat kız parfümü kokuyor ve yüzünde ruj lekeleri verdi . Sen göz yaşlarını tutamadın . Odana çıkıp valizini toparladın tam gidecektin bir el seni tutmuştu .

Jimin =Y/ N anlatmama izin ver hemen çekip gidemezsin !

Y/N =Neyi anlatacaksın ya ?! Beni nasıl aldattığını mı ? Benimle nasıl oyun oynadığını mı? Neyi!!

Jimin =Sarhoştum Y/ N şu iki haftadır şirketle kavgalıyım ve kafa dağıtmak için bara gittim çok içmişim bir kız beni öpmeye başladı ama cidden görür görmez kızı ittim !

Y/ N= Hadi ona inandım Peki Mesajlar konuşmalar Ne ?

Jimin= istersen telefonuma bak Jungkook beni motive etmeye çalışıyordu inanmazsan Jungkook' a götüreyim seni !

Y/N= Bilmiyorum Jimin

Jimin =Ya Y/ N ben seni deliler gibi severken sen nasıl böyle düşünürsün! Anlatıyorum işte ! Neyi bilmiyorsun ?! Ben seni aldatmam !

Senin gözlerinden yaş akar Jimin göz yaşlarını siler

Y/ N =Jimin sana bir şey söyleyeceğim

Jimin =Söyle güzelim

Y/N =* ağlayarak * ben hamileyim Jimin

1-2 dk ses çıkmaz sonra Jimin karnına dokunur

Jimin =Nasıl yanı şimdi ben baba mı oluyorum ?!

Sen hafifçe kafa sallarsın Jimin seni bebeğinize zarar gelmeyecek şekilde öper sende karşılık versin sonra yatmaya gidersiniz Jimin yatakta hep bebeğiniz ile konuşur ve sana beni dünyanın en mutlu insanı yaptın bir daha sana bir sorunum olsa bile böyle davranmayacağım söz birtanem der . Ve birlikte sımsıkı sarılarak uyursunuz ....

İstek yazın yorum yazın ve beğenin 👍❤️💙💚

Bts ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin