BTS TEPKİ

22 0 0
                                    

İsteklerinizi yorumlara yazınız 👇👇

KONU=Biasımız bizi başka bir üyenin omzunda uyurken görürse tepkisi?😇

                                   🧡NAMJOON 🧡

Siz J- Hope ' nin omzuna başınızı koymuş uyuyordunuz . Ve içeriye Namjoon girer . Sizi öyle görünce hafif J-Hope ' ye kızmıştır . Ama seni uyandırmakta istememiştir . Hafifçe senin kafanı J- Hope ' nin omzundan alır ve kendi omzuna koyar . J-Hope ' ye ölümcül bakışlar atar .( Zeki lider 🧡😂)

💜JUNGKOOK💜

Siz Jimin' in omzunda uyuya kalırsınız . Jimin ' de size bakıyordur . Jungkook içeri girer .(Yandınız jejsjs) Size bakar ve yanınıza koşar .

Jungkook =Lan ne oluyor burada ?!

Jimin=Kook valla açıklayabilirim

Jungkook =Sus lan Y/N kalk bak hâlâ yatıyor !!

*Sen kalkarsın *

Jungkook=Bebeğim senin bir suçun yok bittin sen PARK JİMİN !!!!!

Jimin =Valla bir şey yapmadımmmmm!!!

*Jimin kaçar o kovalar * ( Jimin' in helvası hazır mı? ahahahha😘😂)

💙SUGA💙

Siz Jungkook ' un omzunda uyumuşsunuzdur . Jungkook ' ta uyuyordur . Suga sana kızmaz oda Namjoon gibi kafanı kendi omzuna koyar . Ve Jungkook o sırada uyanır .

Jungkook =Suga hyung sen ne zaman geldin ?

Suga = Bekle Jungkook Y/N gitsin ben senin terbiyemi bozmuyorum sakin ol Suga

*Jungkook oradan kaçtı bile *( Kıyamam Jungkook sana 😂💛)


                              🥰JİMİN🥰

Siz Jin ' in omzunda uyuya kalırsınız . Jimin ise pratiklerini bitirmiş senin yanına geliyordur . Sizi görür kaşlarını çatar ve yüz ifadesi mutlu iken bir anda kızgın bir ifade gelmiştir . Sizin yanınıza gelir. İkinizde uyuyordunuz . Jimin size ters ters bakar .( yandınız hehehs)

Jimin =Y/N kalk lan Jin sende çek lan o koca kafanı karımın üstünden !

Y/N=Jimin sakin ol uyuya kalmışız alt tarafı bunda kıskanılacak Ne var ki?

Jimin =Karını kıskanamaz mıyım ? Hem benim Seok Jin Hyung  gibi uzun omuzlarım olamayabilir ama ben seni çok seviyolum (kıyamammm)

Sen hemen kalkıp Jimin' e sarılırsın oda sana sarılır fakat Jimin sizin ilginizi çekmek için öyle yapmıştır arkadan Jin' e pis pis bakıyordur . ( Jimin sakin hejehsj)

       
                     😇J-HOPE😇

Siz Namjoon ' un omzunda uyuya kalmışsınızdır  ama  o sizin ne kadar yorgun olduğunuzu biliyordur o yüzden size kızamaz sadece senin kafanı kendi omzuna koyup seni yanağından öper .( Ya yerim seni düşünceli J- Hope ' um )

                             😘Jin😘

Siz Jimin 'in omzunda uyuya kalırsınız . Jin sizi kaldırır .

Jin= Şıttt Y/ N ! Kalk! Benim omzumda yat bu bücürün omzunda yatma !

*Jimin ordan Jin' e ölümcül bakışlar atar * ( yazık ya bu Jimin ' ne kıyamam jdjdjdjdk)

Y/ N=Tamam sakin benim gitmem lazım acıktım

Jin sana olan kızgınlığını unutur ve yemek yemeye gidersiniz (yine aç Jin ' imiz ikin çok uyumlu bir çiftsiniz ❤️)

                           ☺️TAEHYUNG ☺️

Siz Jungkook ' un omzunda uyuya kalırsınız . Taehyung gelir sizi uyandırır .

Taehyung =Ne yapıyorsun sen ?niye Benimle ilgilenmiyorsun ?

Jungkook =Ama Y/N benim omzuma yattı yoksa ben senin İle ilgilenirdim

Taehyung =Seni demiyorum kız olanı diyorum

Y/N =gel saçını okşayım

*Yanına gelir ve ego yapar *(Çok tatlısınızzz)

Bts ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin