,,Prosím utište se," řekla učitelka Greenová svým pronikavým hlasem. ,,Dneska do třídy příjde nová studentka, Nessa Evansová. Žádám vás, abyste se k ní všichni chovali mile a moc na ní netlačili, přijele k nám až z Kanady přesněji z Melfortu." Studenti se v tichosti usadili ještě před zvoněním, což u nich bylo neobvyklé.
"Super, snad bude v pohodě a skamarádíme se." zamumlala si pro sebe Wendy. Mal, vysoký hoch s černými vlasy a s tmavě hnědýma očima si ji změřil pohledem, ale nic neřikal, jen i odfrkl a i nadále zíral na dveře. A z těch dveří vyšla drobná dívka a nejistě se pousmála. Prohrábla si své po ramena dlouhé rudé vlasy a popošlápala na místě. ,,Zdravím tě Nesso, doufám, že se ti u nás bude líbit.Ve třetí lavici máš volno, támhle, vedle Wendy." Wendy měla dlouhé tmavě hnědé vlasy, svázané v ladabylém drdolu, s hnědýma očima. Byla střední výšky.
Nessa jemně pokývala hlavou k učitelce Greenové a vydala se ke třetí lavici u okna. Ze dveří do třídy přicupital malý, roztomilý pokémon eevee. V tomto světě má každý svého vlastního pokémona, akorát do této školy byli zakázaní vodit. Všichni studenti se zarazili, když toho pokénoma spatřili. Jediná učitelka Greenová zůstala přiměřeně v klidu, pouze si eveeho s jistým znechucením prohlédla. ,,V této škoke jsou pokémoni zakázaní. Pro dnešek ti to můžu ještě odpustit, ale pro příště si nech svého mazlíčka doma." pokárala Nessu učitelka. ,,Zajisté, madam." Hlesla, ovšem ta ironie z jejího hlasu nešla přeslechnout. Eevee zakňučel a vlezl si pod Nessinu lavici, kde se otřel o nohu Wendy. ,,Ježiš ty seš roztomylej!" řekla Wendy při prohlížení eeveeho. ,,Taky tě rád poznává." Usmála se Nessa a přitáhla si eeveeho k sobě. ,,A proč jste se sem přestěhovali?" Zeptala Wendy a usmála se na Nessu. Rudovlasá dívka pokrčila rameny, přičemž si připravila učenbnice na stůl. ,,Nevím. Rodiče prostě chtěli nový byt, a navíc už od mého narození plánovali se přestěhovat sem, do Chicaga. Tak se jim to konečně splnilo." Ušklíbla se, z čehož Wendy usoudila, že z toho Nessa zrovna nadšená není.
,,Děvčata, chápu že je tady Nessa nová, ale kecání si můžete nechat na přestávku." Partička holek v zadní části třídy se zachychotala.Nessin první den na nové škole uběhl jako voda, seznámila se s několika novými lidmi, ale nejvíce se bavila s její spolusedící - Wendy. Jelikož rudovláska potřebovala pomoc s učivem, rozhodly se dívky jít společně ven.
,,Ahoj, tohle je můj pokémon squirtle." přivítala Wendy Nessu. Squirtle byl malá roztomilá želvička. " Plavu závodně a squirtle má rád vodu a tak." vysvětlila jí Wendy. Pokémoni se k sobě přikolísali, eevee možná až s přehnanou radostí. Strhl Wendyho squirtla do sněhu, až oba pokémoni byli dočista bílí.
Děvčata se rozhodla jít parkem směrem k cukrárně.
,,Bože, miluju maliny!" Vykřikla náhle Nessa, přitisklá k výloze. ,,Fakt? Já taky. Zajdeme tam na ně, mají tam i vynikající malinové dortíky." dodala Wendy a šla ke vchodu. Sedly si k malému stolu u okna a začaly si povídat o škole, učitelích, lidech ve třídě, pokémonech, předmětech atd. K jejich stolu přicupital malý roztomilý pokémon s tácem na hlavě, na tácu byly dva malinové dortíky, které si holky objednaly a čokoládové sušenky pro eeveeho a squirtla. Ti radostně poskočili a přitáhli si talířky k sobě. Holky si také vzaly své dorty z tácu, poděkovaly a pustily se do toho.Když dojedly, všimly si paní vcházející do cukrárny s dittem v patách. Od té doby co vešla dovnitř se na ně tak divně dívala. Objednala si jahodový čaj a sedla si ke stolu naproti stolu kde seděly děvčata. Nejdříve si ji moc nevšímaly, ale když dopila a stále seděla a zírala na ně, tak už to holkám přišlo divné. Najednou se ta paní zvedla a šla směrem k holkám. Začalo to být divné. Když paní přišla ke stolu kde seděli holky zeptala se ,,Dobrý den, mohu si k vám přisednout a něco vám povědět?" Nessa i Wendy si pomysleli, že paní dělá nějakou reklamu a teď jim tady začne říkat jak je nějaká značka dobrá atd. ,,Jmenuji se Sendie a můžete mi tykat." začala ,,Jak se jmenujete vy?" ,,Já sem Wendy" ,,A já jsem Nessa" představili se dívky. Sendie pokračovala:,,Víte,co znamená Projekt X?" Holky zavrtěli hlavou. ,,Nedaleko za tímhle městem se nachází laboratoř. Tam se snaží přiblížit k sobě lidi a pokémony, viď ditto" a pohladila svého pokémona. ,,Hm...a jak třeba?" ozvala se Nessa. ,,Např. v operujou do lidí takový malý zařízení, které lidem umožní slyšet mluvení pokémonů, zkrátka se pak s nimi můžete úplně normálně bavit."odpověděla na otázku Sendie. ,,No, "pokračovala,, zrovna hledají dvě mladé dívky, které by touto operací prošli a pak..." pozastavila se,,pak by skusili jestli to funguje. A tak mě napadlo jestli byste to nechtěli skusit třeba vy?" Holky se na sebe podívaly a nevěděly co říct. Po pár minutách ticha Sandie dodala:,,Máte samozřejmě čas na rozmyšlenou, sejdeme se tady v téhle cukrárně,dnes je pondělí takže v neděli? A ještě pro informaci celé by to proběhlo o Vánočních prázdninách a dopravila bych vás tam. Ještě vás poprosím abyste o tom mluvili zatím jenom mezi sebou." Po té co to dořekla odešla z cukrárny. ,,Už musím jít" oznamila Wendy Nesse. ,,Jj já taky tak se vidíme zejtra ve škole"řekla Nessa.
ČTEŠ
Projekt X
FantasyTento příběh je pro ty co mají rádi pokémony a pokusy i dobrodrušství. Příběh byl psán společně s @Kackaisbest a moc jí za to děkuji