3.-Ubytování

8 1 0
                                    

,,Co si vezmeš s sebou?"ptala se Nessa v pondělí 10.12. Wendy při cestě do školy. ,,No Sendie říkala jen nějaké teplé oblečení a zakladní věci a hlavně si s sebou vezmu squirtleho." odpověděla s úsměvem Wendy. ,,Řekneme to lidem ve třídě a učitelům?" ptala se Nessa ,,No,jak chceš, ale asi je to moc zajímat nebude." přiznala Wendy.
Holky se o tom přímo ve škole bavit moc nechtěly tak se o tom bavily hlavně při cestach do a ze školy.
,,Hele co kdybysme dneska zašly do bazénu a já se squirtlem bych tebe i eeveeho naučila plavat?" nabídla Wendy Nessa. ,,No kvůli těm zkouškám z plavaní ve škole půjdem" odpověděla legračně Nessa. ,,Ok dáme si sraz u mýho domu v 15:00 a nezapomeň na eeveeho a věci do bazénu" řekla učitelsky Wendy.

,,Ahoj" pozdravila Nessa Wendy a pohladila si squirtleho. ,,Čau" pozdravila na zpátek Wendy a vzala si do rukou eeveeho. ,,Tak jdeme." řekla Nessa. Dívky i pokémoni si pořádně zaplavali a všichni byli utahaní dokonce eevee cestou zpátky usnul v Nessině náruči.

14.12 pátek po škole ,,Nechces ještě zajít k nám a probereme to co si s sebou vezmem." zeptala se Nessa přicestě ze školy ,,Tak jo." souhlasila Wendy. ,,Dobaleno" prohlásila Nessa po namáhavém balení. ,,Bojíš se?" zeptala se Wendy. ,,Jo a ty?" odpověděla a zaroveň se zeptala Nessa. ,,Jo." řekla smutným hlasem Wendy.

Holky si daly sraz u Nessina domu, až pak šli k cukrárně. Sendie už tam na ně čekala a hned jak se přiblížily řekla :"Ahoj, máte všechno zbaleno?,, Holky pokývaly hlavou. Sendie se koukla na černé auto, které stálo kousek od nich, ukázala na něj a dodala "Tohle je moje auto, můžete nastupovat.,, Dívky beze slov daly své věci do kufru a sedly si na zadní sedačky, do ruky si každá vzala svého pokémona. Auto se rozjelo. " Takže operace bude trvat asi hodinu. Můžete se rozhodnout kdo pude první. Ten malý přístroj vám voperují do ruky a propojí s mozkem. Vidět to nebude a nemělo by to ani bolet.,, prohlásila Sendie. Zanedlouho dojely ke staré továrně. "Tak vystupujem." řekla Sednie. Holky i pokémoni vylezli z auta a vzali si věci z kufru. Všichni šly směrem k továrně, když k ní došly uviděly jakýsi tunel vedoucí dovnitř. Sandie vešla do tunelu a ukázala děvčtům s pokémony v ruce ať jdou taky. Tunel byl zvláštní a docela dost dlouhý, když došli na konec, uviděli před sebou prostornou místnoust. Vypadala jako nějaká recepce, uprostřed byl stůl a u něj stála paní. Sendie přišla k paní a pověděla jí : " Tak jsme tady, tohle je Wendy a tohle je Nessa.,, U toho na holky ukázala. ,,Dobrý den." řekly jednohlasně holky. Squirtle s eeveem se na paní jen podívali. "Věci si dejte tam." dodala paní a ukázala na lavičku v rohu mítnosti. Dívky přišli k lavičce a odložili si baťohy.,,Chcete mít společný pokoj?" zeptala se jich paní. Holky pokývaly hlavou.,,Za 30minut by jste ho měli dostat." řekla příjemným hlasem paní. Děvčata se na sebe jen podívaly a sedly si na lavičku. Nessa položila eeveeho na zem, ten dal Wendy jasný signál aby taky pustila squirteho, tak taky udělala. Najednou Sendie prohlásila:,,Dneska operace nebudou budou až zítra." Dívky pokývaly hlavami na souhlas. Na stole u kterého seděla ta zvláštní paní najednou něco zapípalo a recepční náhle řekla:,,Tak už máte pokoj 10 je v druhén patře, zavedu vás tam, pojďte." Nesa sebrala eeveeho i squirtleho ze země, vzala si batoh a šla k paní. Wendy se také začala zvedat z lavičky. Záhadná paní vzala nějaké klíče a rychlejší chůzí šla do zadu místnosti kde otevřela podivné dveře. Za dveřmi byla dlouhá chodba. Recepční, ale zabočila hned do prava, kdy byly schody nahoru. Vyšla nahoru, do druhého patra. Děvčata šla celou dobu za ní. Toto patro vypadalo dost posobně. Paní odbočila do chodby a zastavila před dveřmi s číslem 10. Odemkla ho, otočila se na holky a řekla:,,Vybalte si a v 18:00 přijďte dolu, tam kde jste čekali na pokoj, seznámíte se s ostatními." ,,Dobře" řekla tichým hláskem Nessa.

Vešli do pokoje a zavřeli za sebou dveře. ,,Ostatními?" podivila se Wendy ,,No, taky to nechápu" odpověděla Nessa.
Pokoj byl celkem normalní, dvě postele u každé noční stoleček, větší stůl se dvěmi židlemi. Menší koupelna se sprchovým koutem.
Když dívky dovybalili zbývala jim ještě hodina času než museli přijít dolů. ,,Co budeme dělat?" zeptala se Nessa a při ton hladila eeveeho. ,,Netušim" odpověděla jí na to Wendy. ,, A co kdybychom se tu šly trochu porozhlídnout?" řekla s úsměvem Nessa. ,,Proč ne,ale pokémony necháme tady" reagovala na to Wendy.
Vyšly z pokoje a pro jistotu za sebou zamkli. ,,Kam půjdeme" zeptala se šeptem Wendy ,,Nevim, třeba dolů, do toho prvního patra" navrhla Nessa a Wendy jí na to jen pokývla hlavou.
Když vešli do chodby začaly si prohlížet jedny dveře po druhých, všechny byly stejné a byly očíslované od 1 až do 8. ,,Tekže jestli jsou tu dvě patra, jako nevypadalo to že je tu i třetí ty schody dál nevedli, tak je tu celkem kolem 16 pokojů ne?" řekla Nessa ,, Jo,asi jo" odpověděla jí na to Wendy
,,Děvčata co tady děláte?" ozval se najednou hlas té paní z recepce. Obě holky se lekli a pomalu otočili.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 14, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Projekt XKde žijí příběhy. Začni objevovat