2.-Rozhodování

21 4 0
                                    

,,Ahoj Wendy" pozdravila Nessa ,,Čau" odpověděla Wendy. ,,Škoda že sem sem nemohla vzít eeveeho" řekla Nessa ,,Jo a já squirtleho"dodala Wendy a začala si vykládat věci na lavaci. ,,Co říkáš na ten projekt?" zeptala se tichým hlasem Nessa a taky si začala připravovat věci na hodinu. ,,Příde mi to takové podezřelé, ta paní byla milá a pravdou je i to že za městem je nějaká obrovská budova, řiká se o ní že je to stará továrna,která už je zavřená. Na jednu stranu bych do toho šla, prozože mluvit se squirtlem by bylo supr, ale co když se to třeba nepovede, co se stane?" vyjádřila se Wendy ,,O tom taky přemýšlím a navíc ta paní se řekla: bude ta operace a pak, pak se zastavila a to bylo divné. Šla bych do toho,ale bojim se co se stane pak." řekla Nessa.

,,Crrrrr" zazvonil zvonek a skončila poslední hodina. O projektu se holky bavily jen ráno. ,,Nezajdeme dneska zase do tý cukrárny a probereme ten projekt?,,zeptala se Nessa při cestě ze školy. ,,Můžem jen doufám, že tam zas nepříjde ta paní. A můžeme s sebou vzít i eeveeho a squirtleho.Mám ještě jeden nápad kam bysme mohli zajít potom. Umíš plavat?" řekla Wendy a podívala se na Nessu ,,Špatnej nápad to neni a ne moc dobře plavat neumim"odpověděla jí Nessa  ,,Na konci jara jsou tady zkoušky z plavaní tak se ti to bude hodit." dodala Wendy. ,,Takže jsou 2 hodiny takže se sejdeme v půl třetí tam na tom místě jako včera?" zeptala se Nessa ,,Tak jo" odpověděla Wendy.
,,Ahojky squrtle" pozdravila Nessa a pohladila squrtleho ,,Čauky eevee a Nesso" odpověděla Wendy a taky si začala hladit eeveeho. ,,Tak co pudem do toho?" začala Wendy a stoupla si. ,,No, máme ještě pět dní na rozmyšlenou..." řekla Nessa a pomalim krokem se rozešli směrem k cukrárně. ,,Já chci rozumět pokémonům, ale museli bychom na tu operaci."řekla smutnym hlasem Wendy a vzala si squrtleho do ruky a začala ho hladit. ,,Mě furt děsí to "pak". Víš co rozhodnene se v sobotu, do tý doby o tom nebudeme mluvit jo?" nabídla Wendy Nessa. ,,Dobrej nápad".

Zbytek všedních dnů uběhl jako voda.  Holky se domluvily, že se v sobotu večer sejdou u Nessy doma, v sobotu do čtyř hodin měla totiž Wendy plavecké závody.
,,Crrrr crrrr" zazvonil zvonek. Nessa vyběhla ze svého pokoje seběhla schody a otevřela dveře v nich stála Wendy ještě s mokrými vlasy i se squrtlem. ,,Ahoj" pozdravila Wendy. ,,Čauky" odpověděla jí Nessa. Eevee se objevil na schodech a hned jak spatři squrtleho se k němu rozeběhl a skočil na něj. Pokémoni si spolu začali hrát. ,,Pojď dál" pozvala Nessa Wendy ,,Jasně" řekla. Dívky si sedly na postel v Nessině pokojíčku a začaly si povídat. ,,Tak co jak si se rozhodla?" zeptala se Nessa ,,O Vánočních prázdninách čas mam, já do toho pudu, ale musíš jít se mnou." odpověděla jí Wendy. ,,Tak jo pudu do toho s tebou" prohlásila Nessa. ,,Říkala si o tom rodičům?"ptala se Wendy ,,Ne nikomu a ty?" řekla Nessa ,,Taky sem o tom nikomu neříkala" odpověděla Wendy. ,,Stejně se bojím" přiznala se Nessa. ,,Já taky, ale nejsme přece žádný strašpitlové" odpověďěla pobaveně plavkyně. Holky se potom začaly bavit o jiných věcech a o projektu X už nepadlo ani jedno slovo. Squrtle a eevee si hráli, udělali sice trochu bordel, ale aspoň se dost vyblbli. Když uběhlo pár hodin a Sguirle a Wendy už museli jít domů. Rozločily se sice bylo těžké odtrhnout eeveeho a squirtla od sebe, ale nakonec to dokázaly a plavkyně s želvičkou odešla.

9.12. v 10:00 hodin ráno se dívky  sešly před cukrárnou Ellou. Samozřejmě s sebou měli i svoje pokémony. ,,Ahoj" pozdravila Nessa hlasem, který naznačoval, že se bojí. ,,Ahojky" odpověděla Wendy v jejím hlase sice byla slyšet pozitivní energie, ale vevnitř se taky trochu bála. ,,Jdeme!" rozkázala Nessa a ostatní se pousmáli jedině eevee to nepochopil úplně a rozběhl se rovnou do cukrárny. ,,Eevee stůj!" zakřičela jeho panička. Eevee to ale neslyšel. Wendy vzala squirtleho do ruky, protože neuměl moc běhat a obě se rozběhly do cukrárny za eeveem. Když tam vběhly už bylo pozdě slyšeli je ránu a viděli squirtleho jak leží špinavý od nějakého zákusku vedle Sendie, která taky byla na zemi a smála se. ,,Moc se omlouváme že jo eevee" řekla Nessa a podívala se na něho rozzlobeným pohledem. ,,Ále nic se nestalo" řekla Sendie. Talíř se naštěstí nerozbyl, ale zákusek jo. ,,Mám vám dojít koupit novej?" zeptala se Nessa ,,Tak za prvý mi prosím tykej a zadruhý to nech bejt sama si koupím jinej." odpověděla mile Sendie. ,,Tak jo" řekla Nessa a naznačila Wendy, že si půjdou něco koupit. Holky si koupili domácí malinový čaj a pokémonům čokoládové dortíky. Pokémoni totiž jedí to co lidé.

,,Tak jakpak ste se rozhodli?" zeptala se vesele Sendie děvčat ,,Schodly sme se na tom že do toho půjdem" prohlásila nebojácně Wendy a koukla se na Nessu. ,,Přesně tak" dodala neutrálně Nessa. ,,Tak to jsem ráda" řekla Sendie ,,takže je to teda o Vánočních prázdninách 23.12 by ste se měli vrátit domů budete
tam týden tedy od 16.12, mate týden na přípravu vemte si s sebou jen baťůžek a pořádně a teple se oblečte. Dáme si sraz 16.12 v 14:00 tady před cukrárnou." řekla Sendie ,,A co máme říct rodičům a můžeme o tom před nimi už mluvit." zeptala se Nessa ,,Dáte jim tento papír a už to můžete říkat komukoliv chcete" odpověděla a vyndala z kabelky dva popsané papíry ,,Už musím jít'' řekla Sendie a odešla i s jejím pokémonem. Holky si pak už jen povídaly a šly domů.

Projekt XKde žijí příběhy. Začni objevovat