Bermuda Aşk Dansı

19 3 1
                                    

O Kadın Ben Olsam.


Ne olduğunu anlamadım. Gecenin bir yarısı odamda ki pencereye atılan çakıl taşları ile uyandırıldım. Sarı saçlarımı dağıttım. Kahverengi gözlerim de ki uzun kirpikleri kırpıştırdım. Kim bu adam? Off. Yataktan kalkmak zorunda bırakıldım. Sonay Matur olmak sürünerek gitmeyi gerektirir.  Pencereyi açarak bahçe de ki havuz da saklanan koltuk da ayrıldığım Ares'in, babası Ömür Bursin, güzeller güzeli annem Gülfem'i öptü. Ben de biz kızlar ile gece planını uygulamak için pembe renginde ki telsizimi aldım. Telsizler açıldı. Biz beşizler ile aynı anda aynı sözcükleri söyledik.

"Siz de bizim gördüğümüzü, görüyor musunuz beşizzz?"


Yosun derin bir nefes alarak homurdandı.

"Evet, ben kumral Maviş. Bu adamı Matur Malikânesin de olduğuna pişman ediyoruz"


Kurettülayn da telsiz de kötü kadın gülüşü yaptı.

"Plan nedir? Sizi dinliyorum. Bunu yapmayalı uzun zaman oldu"


Lenay da öyle bir şey söyledi ki, gülümsedim.

"Aşk da ve savaşta her yol mübahtır"

İris telsiz de her zaman ki gibi olayları, aydınlığa çıkardı. Sinsi bir gülüş takındığına eminim.

"İlk plan da her zaman ki gibi ufak tefek değişiklik yapıyoruz. Plan başladı. Herkes havuza hadi"

Her ne kadar biz genç kızlar olsak da birbirimizle olduğumuz anlar da biz,biz gibiydik. Üstüme İzmir de hava biraz rüzgarlı olduğu için mevsimlik hırka
aldım. Havuz başına geldiğimiz de ben de konuşmaya başladım. Gözlerim de ki kötü bakışlarla, Ömür Bey yerinde dikleşti.

"Aaa. Kurettülayn bu adam geçen gün gittiğimiz Gala da kızıl saçlı bir kadını Bursin Konağı'na götürdü. Sonra kadın hamile çıktı, bir baktık ki..."

Konuşmamızı Yosun tamamladı.

"Kadın kayıplara karıştı. Kadın yabancı olduğu için Rusya'da yaşamaya başladı"

Kurettülayn da herkes olayı gündeme getirecek. Sahte senaryoyu sürdürdü.

"Kadın'ın holdingi Izmir de ki Bursin Holding ile çalışıyordu. Sonra bir baktık ki..."

Lenay yaptığımız planla biraz da katılan kurguyla sürdürdü.

"Kadının Bursin Holding ile ilişkisi kesildi. Yalnız kızıl kadın bir afetti iyi seçim"

İris de son vurguyu yapacak ve burayı karıştıran cümleleri kurdu.

"Yanlız ben olsam, afeti seçerdim. Yakışıyordunuz, yani Ömür Bey."

Gülfem de ayağa kalktı. Ömür Beye tokat attı. Biz beşizler olarak sessizce aynı anda fısıldadık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bermuda Prenseslerim,  Bermuda PrenslerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin