Herşeyin başlangıcı - DOĞUM

341 11 8
                                    

Neden bu dağın başındayız bir anlam veremiyorum acil birşey olsa kemiklerimizi bile bulamayacak kimse of Anton of (!) İş seyahatine gidecek zamanı buldun cidden (!) Anton kim mi? Benim kocam tabiki. Kendisi kumral uzun boylu yakışıklı ve iyi bir kalbe sahip olmasa asla sevmeyeceğim bir tip cidden. Tüm kadınlar onun peşindeydi. Birbirimize benziyoruz aslında bende kumral uzun ince bir fizige sahip uzun gür kahverengi dalgalı saçlara sahibim.
Ah kendini hatırlattın sonunda minik yumurcak. Söylemeyi unuttum aslında unutmadım herzaman top gibi karnımla yaşamadığım için unutmam mümkün değil kendi kendime konuşmaktan fırsatım kalmadı gerçekten. 7 aylık hamileyim ve gerçekten 9 aylık hamile gibi koskocaman bir karnım olması tüm hareketlerimi kısıtlıyor, buda benim çeneme vuruyor işte.

Telefon çalıyor ve odanın diğer ucunda kalmış! Yerimden olabildiğince hızlı bir şekilde kalktım ve tefonu elime aldım ve açtım.

Efendim Anton.

Hayatım ben seni aradım çünkü sana çok önemli...

Tane tane değil hızlı bir şekilde söyler misin içim daraldı!

Ben iş seyahatindeyken doktor aradı ve erken döndüm. Hastahaneye gitmemiz gerekiyor.

Tamam canım ben geliyorum ozaman.
Peki doktor ne dedi?
Kötü bir şey yok değil mi?

Hayır tabiki yok ama ben çok heyecanlıyım oyüzden erken geldim.

Tamam ozaman hemen hazırlanıp çıkıyorum.

Telefonu kapatıp çantamı ve anahtarları aldığım gibi kapıyı yapattım. Arabaya binip yola çıktım. Neden bütün aksilikler beni buluyor anlayamıyorum gerçekten!! Yağmur ve kara bulutlar hamile kaldığım zamandan beri beni korkutuyor. Tam tepemde şimşek çakıcak sanki kulağımı tırmalayan şimşekler, küçük küçük damlasa ne olur sanki bu yağmur! Bardaktan boşalıyor sanki! Yollar çok kaygan ve yavaş gittiğim hâlde araba kayıyor, paniklemeye başladım ev şehirden uzak olduğu için ormandan geçmek zorundayım. Zaten orman benim evim sayılır(!)
Yolda ilerlerken bir anda bir geyik atladı yola çarpmamak için direksiyonu kırmamla beraber yoldan çıkıp gürültülü bir şekilde büyük bir çınar ağacına çarptım. Kafamı direksiyona çarpmadim ama hava yastığı beni okadar sert itti ki bayıldım.
Duman kokularıyla gözlerimi açtım korkuyla karnıma şancı girdi. Arabadan çıkmak için uğraşıyorum ama bir türlü kapı açılmıyor, sıkışmış evet ama çıkmak için herşeyi yapabilirim. Arabanın kolunun yanında cam kırmak için olan küçük kırmızı çekici alıp ön cama hızla vurdum cam parçaları küp küp önüme düşerken sancım dahada artmaya başladı. Arabadan çıktım ve emekleyerek arabadan çıkıp yerde düşekalka ilerleyip bir ağacın altında resmen yığıldım kaldım. Elime telefonu alıp Anton'u aradım telefon çaldı açtı ama şebeke sürekli gidiyor, ne dediğini anlayamıyorum. Mesaj yazmaya başladım

Evden çıktım 15 dk mesafe sonra ormanda kaza yaptım doğum başladı galiba kanıyor.. çok canım acıyor büyük çınar ağacının altındayım.

Mesajı yolladim ve çığlık atmaya başladım bu imkansız diyemem çok ama çok korkuyorum bebeğim ya ölürse '!' Ağlamaya başladım.

Anton
Telefonu açtım ses kesik kesik geliyor alo alo desemde Rose a.o an..on alo Anton kısmını kafamda toparlayabilirdim evet ama nerede böyle tanrı aşkına sesi kesik kesik geliyor!
Telefonu kapattı ve aradığımda ulaşılamıyor diyez tiz kadın sesine ilk defa sinirlenerek göz da girdim. Telefonu tekrar aramaya basliycaktim ki mesaj geldi.

Evden çıktım 15 dk mesafe sonra ormanda kaza yaptım doğum başladı galiba kanıyor.. çok canım acıyor büyük çınar ağacının altındayım.

GİZEMLİ GÜÇLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin