BÖLÜM 2

212 15 0
                                    

Sabah uyandığımızda neler olduğunu idrak edemedik önce ilk konuşan ben oldum.
Anton dün gece ne oldu öyle hatırlıyor musun?

Rose sende gördün değilmi?
O şey de neydi?
Acaba dedikleri doğrumu?

Hayatım evet gördüm ve ne olduğunu bende bilmiyorum. Sanırım dediklerini yapmamız gerekiyor.
Ben zaten evdeyim ve White'ı kimseye göstermesek iyi olur. Eğer dedikleri doğruysa okadar çiçeği ne yapıcaz?
Bu iyi bir şey çiçek yetiştirip satıyormuşuz gibi ormanda yasamızı kamufle edebiliriz!

O şey haklı olabilir bize yardımcı oldu! Sen gidip tohum almalısın! Evde mısır dışında tohum yok!

Ayrıca dün gece kendimi rüyamda çok garip bir biçimde gördüm! Sanki orman perisiymişim gibiydi!

Nasıl?

Anlatmaya başladım ...

Sanki her tarafımda ağaç yosunları vardı ellerimde kollarımda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanki her tarafımda ağaç yosunları vardı ellerimde kollarımda.. saçlarımda dallar, yapraklar,kozalaklar.. okadar değişik ve güzeldim ki rüyamda ben sanki orman perisiymişim gibiydi doğayı hissediyordum!

Rose hayatımın anlamı bende çok korkuyorum herşey bir anda değişti! Gerçeğe aykırı şeyler oluyor ama nedense bunları garipsemiyorum!

Yıllardır sanki hep içimde eksik olan bir şey ortaya çıkmış gibi! Çocukluğumdan beri ormanda yaşamak istedim. Seninle yan yana evlerde yaşadık. Diğer herkesin bahçeleri kup kuru otlar ve çalı çırpı doluyken bizimkiler hep rengarenk çiçekler ve çeşit çeşit meyve ağaçları vardı! Hatta benim bahçemde kuşlar yuva yaparken, senin bahçende sincap,kirpi,kurbağa ve yılanlar bile vardı hiç biri birbirini bırak hiç bir canlıya zarar vermiyorlardı.

Ben bu kadına güveniyorum! Gidip her çeşit tohum alıcak ve bu söylediklerinin gerçeklik payı olmasa bile senin içinde heyecan yaratan bu çiçekçilik işini seni için gerçekleştirecem Rose..

Seni çok seviyorum Anton..
Ben White'ı bir kontrol ediyim. Çok güzel bir kız.. sen bizim mucizemizsin senin için herşeyi yaparım bebeğim..

White gözlerini açtı. Saçlarını okşayıp onu biraz doyurduktan sonra odamızdan alt kattaki salona indik. Salonda bebek için uygun bir ortam yoktu ama ben senin için güzel bir yatak yapicam bebeğim deyip kıkırdadim.

GİZEMLİ GÜÇLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin