1.rész

138 3 0
                                    

Egy nap egy lány akit úgy hívtak hogy Lily ment haza felé a barátnőjétől este a nagy sötétbe, a zuhogó esőbe fázosan dideregve, nem talált haza, egy fény sem sehol félve keresgélt! A barátnőjét felakarta volna hívni de lemerült a telefonja, attól az estétől kezdve nagyon megijedt!

Vau, vau, vau!!!!! Csak ugatak a kutyák! Amikor Sary a barátnője gondolta hogy nem fog haza találni mert nagyon sötét van elment és keresgélte csak ordított!

Sary: Lily hol vagy!!!!!!! Hahó!!!!!

Lily megszólalt: itt vagyok Sary itt a fa alatt!!!

Sary: Gyere ki onnan de azonnal még belécsap a villám!! jajj de sötét van kezdek fázni!!!

Lily nem jött ki onnan mert nagyon fázot és oda bekucorodott.

Sary: gyere onnan ki!!!!

Lily: nem jövök mert itt legalább az esőtől megvéd anyira a fa!

Sary is oda ment és ő is bekucorodott, nagyon féltek és fáztak naggyon hideg volt és esett villámlott az ég!

Sary: Most mihez kezdjünk itt a nagy sötétbe?

Lily: nem tudom itt van a telefonod?

Sary: Nincs nem gondoltam hogy ilyen idő lesz és sötét!

Lily: Akkor csak reggelig itt leszünk!

Csak fáztek és gondolkodtak mi tévők legyenek! Hallotak egy nagyon furcsa hangot nagyon megijedtek! Bumm Bimm Báá!!! Ezt a hangot halloták!

Lily: Mi volt ez a hang?

Sary: Nem tudom, különös volt! 

Egymást átkarolták és féltek!

Sary: Nyugodjunk meg ez csak szerintem a villám csattogás volt!

Lily: Re re end ben...... Mondta dideregve!

Elaludtak és reggel 8:30-kor ébredtek fel! Amikor felébredtek haza mentek és azt mondták hogy este a nagy sötédben nem fogunk kimenni!!! :) Másnap reggel az iskolában találkoztak! Jött egy új osztálytársuk Justin! Lilynek nagyon beképzelt volt de Sarynak nem!

Lily: Már látszik hogy beképzelt!

Sary: Miről beszélsz nem is!

Lily: Jaj Sary! Csak nehogy barátkoz vele.

Szünetben Lily csak azt látja hogy Sary Justint nézzi egyfolytába!

Sary: ez a fiú nekem ismerős nagyon!

Lily: nekem nem!

Oda megy Sary hozzá és kérdésekel teszi meg Justint!

Sary: Szia! te vagy  az a bizonyos fiú! Justin? Olyan ismerős vagy nem láttalak valahonnan?

Justin: Hali! Igen én vagyok! Nem csak sztem a tv-be!

A sötétbenWhere stories live. Discover now