5.rész

24 1 0
                                    

Hétfő reggel van iskola napja nagyon nincs kedvük a gyerekeknek menni de muszély lesz nekik. Lily felkel álmosan és csak nyujtozkodik meg csak ásitozik egyfolytába. Az anyukája benyit a szobája ajtaján és felhuzza a redönyt hogy ideje lenne már felkelnie, ne lustálkodjon. Lily persze felkelt és rá pattant a székre és nyámnyogva kezdet reggelizni, úgy tünik hogy finom lehet. Lilynek van egy kisebb lány testvére csak arról még nem meséltem mert még túl kicsi ovódás lehet. Lilynek az anyukája terhes lett erre bizony csak ma derűlt fény Lily és testvére számára! Persze Lily nagyon örül neki mert amikor az óvis tesója Marty született annak is nagyon örült. Lily elökapja a telefonját és nem tudja miért de Saryt hívja a nagy hírel!

Lily: Szia Sary!! Az anyukám terhes képzeld!!!!

Sary: Heló az valami fantasztikus, de hogy hogy felhivtál elfelejtetted hogy mi öszevesztünk...

Lily elhalgatott és szónélkül kinyota a telefon beszélgetést. tényleg elfelejtette de nem érdekelte. Ahogy Lily gyalog ment az iskolába látta Saryt is hogy mellette biciklizik el és még köszöni sem köszön nem tudja mi baja lehet de amikor oda megy a lányokhoz Lily és ott van Sary is mindnki köszön még Sary is.

Sary: Elmondtam a lányoknak úgye nem baj?

Lily: de hogy is!!!! :) nagyon jó hír!!!

A lányok nagyon örltek és csak mindig kérdezgedték Lilyt. Lily persze nem tudta a fejleményeket mert csak ma tudta meg a nagyon jó hírt! Ezért csak nem tudom választ adott nekik. Sary is kérdezett tölle de arra meg válaszolt normálisan!

Sary: Hogy fogják híni?

Lily: nem tudom mert még nincs kiderülve hogy lány e vagy fiú mert még picii a pocakja anyukámnak!

Justin meghallota és tapsolva oda ment hozzájuk Lily mogorván nézett rá és elsétált Saryval de azt hogy kibékült e Saryval nem tudjuk a következő részben lesz. :)

A sötétbenWhere stories live. Discover now