Amikor elsétáltak úgy döntötek hogy kibékülnek és úgyan olyan jó barátnők lesznek mint régen. Eljött az a nap amikor az iskola bál lesz. Lily, és Sary eldöntöték hogy együtt mennek el a bálba de fiúk nélkül. Eljött a bál napja, Lily, és Sary sétálva mennek kopogogos cipőben hosszú rolytos egyberuhába, és egy kis kabát rá. Lilynek belett göndörítve a haja Sarynak pedig kilett egyenesítve, úgy ballagtak végig mikor oda értek a kapuhoz és felkészülve benyitottak és a buli ment ezerrel!!! Ott volt az ősszes barátnőjük és táncoltak együtt.
Lily: Jó a hangulat!!!! Ígyunk egy gyümölcslét gyere Sary!!
Sary azonnal belegyezet és elmentek a pulthozz leültek és kérték a finom üdidőt. Nagyon furcsának találták mert sehol sem látták Justint aki persze kinnem hagyta volna azt mondta de hát nincs ott akkor talán nem is megy el. De a lányoknak ez még jobb is!!! Vissza mentek a többi lányhoz és csak táncoltak!!!! Lily nem akart haza menni de Sarynak muszály volt mert az apukája azt mondta neki hogy legalább éjjfélre jöjjön haza mert ha nem ér haza akkora akkor szobafogságot kap legalább 1 hónapig! Sary nem nézzte az órát és tovább maradt, Lilyvel és a többi lányal. Csörgete már sokszor az apukája telefonon de Sary észre sem vette. Amikor hátra nézzet Sary az apukája volt ott aki megfogta és elhúzzta a többiek közül beültette a kocsiba és elhajtott. Amikor már haza értek Sary apja nagyon ordíbált Saryval.
James ( Sary apukája): Mit képzelsz hogy hajnali 3-kor kéne majd haza ballagni?
Sary: Nem bocsánat de nem nézztem az órát!
James: Hívtalak is de képtelen voltál felvenni na most erre én mit szoljak?
Sary leült a kanapéra és csöndbe hallgatott. James felkülte a szobájába és szobafogságot adott neki 1 hónapig.. Sary persze megértette mert direkt nem is nézzet az órára hogy ne kelljen haza mennie de nem gondolta volna hogy az apja fog majd érte menni.... Reggel amikor Sary felkelt ott ült a széken Lily aki már régóta ott ül azt várta hogy felkeljen és iskolába menjenek!
Lily: Mi volt tegnap?
Sary: szobafogságot kaptam de ez egy nagy hülyeség!!!! Csak iskolába mehetek el!!!
Lily: De mi lesz az én szülinapi bulimmal? Szombaton lesz!!!!
Sary gondolkozot de nem szólt semmit. Kimentek a kapun és gyalog indultak is! Justin a tegnapi partyra nem jött el dee nem tudja senki se. Még az iskolát is kihagyta! Lehet hogy már nem ide jár???? Különös..... elkezdödöt az óra. Marinna tanárnő jött be éppen a matek tanár! Huhuhu már megint sóhajtottunk....
Marinna: Gyerekek vegyétek elő a házit!!!
Sary: Huupsz nincs kész!!! A tegnapi buli lefoglat!!!
Lily: nekem kész van!!! Én megcsináltam szupcsi....
Marinna tanárnő dühös volt hogy az a tanitványának nincs kész a házi aki egy jó tanuló.
De másnap minden megváltozik az hogy mi azt majd csak a következő részben lesz!!! :)
YOU ARE READING
A sötétben
RandomEz a történet két lányról szól akik nagyon jó barátnők csak egy osztálytárs azt is elrontja köztük de kibékülnek és a kocka újra fordul!!! Ez a történet másról is fog szólni nem csak ezekről és remélem tetszeni fog!!!! Olvassátok el és mindent tudni...