4.rész

32 1 0
                                    

Ahogy megbeszélték 5-kor kimentek mindaketten a parkba. Leültek egyszere a padra és csak csöndbe ültek egymás mellet.

Sary: Na akkor mondom! Az van hogy megnézztem véletlenül a telodat és láttam hogy Justin mit írt és nekem az volt a bajom.

Lily: Miért kutakodsz a telomba?

Sary: Véletlen volt bocsi de engem ez kicsit meglepedt!

Lily felkelt a padról és leült egy másikra hogy ne Sary mellé üljön le.

Lily: Én arra az özenetre rá se írtam semmit mert elegem van abból a gyerekből mert mindig törölöm az sms-eket mert naponta 100-at küld! Hajjj.

Sary: Majd én beszélek vele!

Másnap az iskolában Sary oda megy Justinhoz és egy óriási pofont kever le neki! Sary ordíbálni kezd!

Sary: Justin hogy lehetsz  ilyen szemét!!!!!!! most engem is megbándtotál Lilyt is mert te egy nem is mondom mi vagy......

Justin szempontja: igazából csak játszótam nekik a jó fiút de nem is érdekel elegem van belőlük föleg ebből az idegesítő Saryból! Mostmár elbeszélk egy kicsikét Lilyvel.

Justin: Lily gyere ide de azonnal!

Lily: Mintha nem is hallota volna csak beszélgetett a barátnőivel.

Justinak elege lett hogy szelemnek nézzte így oda futot  és meg ráncigálta!

Lily: Teszed le azt a mo... keedet  a karomról!!!

Justin: Mert mi lesz? Hívod anyucit!!! XDD

Lily megmardta a kezét és azonnal elengedte!!!

Lily szempontja: Fáj a karom de én nem hagyom anyiban!!!!! Igaz megmardtam de megérdemli, még Sary se jött oda pedig az egészet végig nézzte! Mindaketten nagyon fucsák lettek!

Sary szempontja: Én végig láttam de nem akartam oda menni ez a kettőjük ügye, és én csak a bajt okoznám neik. Mondjuk nem mintha az én hibám lenne de mind1.....

A sötétbenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora