Πλακα κανετε;;;

219 24 1
                                    

Κεφαλαιο με αποκαλυψεις και συγκηνησεις!!!

"Μαριαν πριν μερικα χρονια απο την γεννηση μου η μαμα μου ηταν ξαναπαντρεμενη και ειχε κανει ενα κοριτσακι ομως ο αντρας της να τον κανει ο θεος την παρατησει για μια π...α.Μετα απο λιγα χρονια η μητερα μου ειχε παει την αδελφη μου σε ενα κεντρο κατι σαν υδρημα που βοηθουσε μονογονεϊκες οικογενειες.Δυο χρονια μετα η μητερα μου γνωρισε τον πατερα μου αλλα φοβηθηκε οτι δεν θα ηθελε την μικρη και την αφησε στο υδρημα ...Λιγο καιρο μετα την γεννηση του μικρου η μαμα ειπε στον μπαμπα για την Μαρια ετσι την λεγανε και προσπαθησαν να την βρουν αλλα ειχε υιοθετηθει...."

Ειχα μεινει να τον κοιταζω δεν μπορουσα να αρθρωσω λεξη 

"Μην ανυσηχεις η Μαρια βρεθηκε και εχω εν απροεσθημα οτι θα βρεθει κι ο Αντρεας !"

"Πραγματικα δεν ξερω τι να πω....."

"Να μην πεις τιποτα μικρη παμε πανω μονο γιατι νομιζω μας φωναζουν ."

"Ναι αλλα πως εγινε την βρηκατε ή σας βρηκε ;;;"

"Θα σου τα πει η ιδια παμε επανω."

Δεν μπορουσα να του φερω αντιρρηση αλλα πως γινεται να ξερει για τον Αντρικο τοσα που δεν ξερω εγω;;;

"(Μελινα)Λοιπον παιδια απο εδω η Μαρια η αδελφη του Πανου και ο Αντρεας το αγορι της."

Εγω ημουν πισω απο τον Πανο και δεν τον ειχα δει.

"Πανο η κοπελα πισω σου ;;"

"Εμ... Αννα-Μαρια χαρηκα(ειχα σκειψει το βλεμμα και οταν το σηκωσα ειδα...) ΑΝΤΡΙΚΟΟΟΟΟ !!!!"

"ΜΙΚΡΟΟΟ ΜΟΥΥΥΥ!!!"

Ναι Ναι Ναι !!! Ο Αδελφος μου ειναι εδω πισω με εχει στην αγκαλια του αυτη την αγκαλια που μου εχει λειψει τοσο πολυ ...

"Δεν παμε κατω μικρο μου να σου λυσω τις αποριες;"

"Ναι γιατι μερικοι μερικοι μου λενε τα μισα και με αφηνουν στο ελεος του θεου." Γυρισα και κοιταξα με ενα δολοφονικο βλεμμα τον Πανο 

"(Μαρια) Αδελφουλη δικιο εχει η κοπελα."

"Παρ' τα τωρα !"

"Αντε ρε Αναμπελ στις σκαλες θα την βγαλω;;"

"Ο παλιος καλος Αντρεας...Ερχομαι και κοψε το Αναμπελ εχουν περασει 13 χρονια απο τοτε."

"Δεν φταιω εγω που σου αρεσε η Κλαραμπελ απο το μικυ μαους ."

"Καλα παμε κατω."

Εκείνο το καλοκαίρι(GW15)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ