Μπηκα σπιτι για να τους κανω εκπληξη,παλι τσακωνονταν.Θεε μου! Ευτυχως ειχα παρει τηλεφωνο την Αλεξ και βγηκε στο σταυροδρομι να παρει την Λυδια.
"Μαμα,Μπαμπα;"
"Μαριαν ποτε ηρθες;"
"Οποτε θελω τι πραγματα ειναι αυτα ;"
"Αγαπη μου συγνωμη;"
"Τι συγνωμη ;δεν σας αντεχω αλλο πραγματικα!"
"Μαριαν ηρεμισε."
"Δεν ηρεμω!Τι πραγματα ειναι αυτα ;"
"Κοριτσι μου ολοι περνανε κριση."
"Αυτο δεν λεγετε κριση,διαλυση λεγεται.Αντιο σας!" ειπα και βγηκα απο το σπιτι.
Περασα τις επομενες δυο μερες μου στην νονα και στην γιαγια,μετα φυγαμε με την Λυδια για Αθηνα,αφου εκει πλεον μετακομησαν και οι δικοι της.Τα ξαναβρηκαν,ποσο χαιρομαι !!!! Το καλοκαιρι ειχε φυγει και εγω αρχισα να γραφω ημερολογιο.
Καλοκαιρι-Φθηνοπωρο 2014 ,Χειμωνας 2015
Ξαναβρηκα τον αδελφο μου,τον Αντρεα,ολα εγιναν τοσο γρηγορα εκεινη την ημερα,χαρηκα οσο δεν λεγεται!!! Βρηκα το αγορι της ζωης μου ,οσο περιεργο κι αν ακουγεται.Ο Πανος ηταν ενα απο τα πιο φοβερα ατομα που εχω γνωρισει.Οι γονεις μου εχουν και επισημα χωρισει.Την κειδεμονια μου την πηρε ο Αντρεας,που ποκειτε να γινει χαζομπαμπας !!! Η Αλεξ ξαναγυρισε ,μαζι με τον Αρη και τη νονα και το νονο,ο Γιαννης τα εφτιαξε με την Αλεξ και το δοντακι της Λυδιας ποναει για τον Αρη.Η Μαρια ειπαμε περιμενει παιδι και μετα την γεννηση του θα παντρευτουν και θα κανουν τα βαφτησια και το γαμο μαζι.Εγω εχω λιωσει στην κυριολεξια στο διαβασμα σε δυο μηνες δινωωω!!Ο Πανος διαβαζει κι αυτος και καποιες μερες παει στις εγκαταστασεις,βλεπωμαστε πολυ συχνα.Η Λυδια στο σχολειο τα παει πολυ καλα,εμοιασε το παιδι μην τα περναμε ολα ετσι.Ο Αντρεας την βοηθαει καμια φορα ,ειδικα στα διαγωνισματα.Το χειροτερο εβαλα γυαλια,βλεπετε στραβωθηκα απο την τοση ωρα που καθομαι στο λαπτοπ για αν βλεπω θεματα για τις εξετασεις. Παω να συνεχισω το διαβασμα,αντιο!
Εχει περασει μια ωρα απο τοτε που ξεκινησα να διαβαζω και εχω λυσει μονο δυο προβλημα μαθηματικων και ειναι και δυσκολα.Χτυπησε η πορτα και ηταν ο Αντρεας.
"Μικρη θα παμε για να δουμε το φυλλο του μωρου,θες να ερθεις και μετα θα παμε και για ψωνια ,μιας και θα ξερουμε το φιλο.Θα ερθεις; Μην κλεινεσαι αλλο μεσα,καλα θα τα πας,αφου λυνεις τις πιο δυσκολες ασκεισεις μαθηματικων μεσα σε μιση ωρα,μην πω για χειμια,φυσικη και τα αλλα και στην εκθεση εισαι αστερι αντε ελα να παμε."Μπηκε και η Μαρια μεσα.
"Καλα!Δεν μπορω να σας χαλασω χατηρι."
Ετσι εγω περιμενα γυρω στην μιση ωρα εξω απο το ιατρειο.Μετα ηρθε κι ο Πανος ξαφνικα βλεπουμε τον αδλφο μου να βγαινει και να τσιριζει.
''Ειναι κοριτσι, ειναι κοριτσι!!''
Τελεια,τελεια ,τελια θα αποκτησω ανηψουλα ,τι γλυκο!
''Χαζοθειε δεν θα πεις τιποτα,μαλλον κλεισε το στομα πρωτα!''του ειπα περιπαιχτηκα.
Ξαφνικα ακουω τον αδελφο μου να του λεει.
''Ξυλωσου,τωρα!''
''Πειτε μου οτι βαλατε στοιχημα για το φυλο του μωρου;''
'Ε,ναι...''ειπε με κατεβασμενο το κεφαλι ο Πανος.
''Αντρες τι περιμενω.''
''Μικρε παρε κι αυτα και δωστα στον Γιαννη που ηταν 100% σιγουρος εγω π;ω μεσα.''
Ειχα τετοια φορτηση που εβαλα τα κλαματα ο Πανος με πηρε αγκαλια και με νανουριζε σαν μωρο παιδι.Ευτυχως δεν αποκοιμηθηκα!Πηγαμε ολοι μαζι για ψωνια ,αλλα μετα αφησαμε μονο του το ζευγος και φυγαμε.Βλεπετε σε λιγες μερες θα γινει ο πολιτικος γαμος γιατι μετα θα υπαρξει μεγαλο μπλεξιμο με το παιδι και πολλες ,πολλες διαδικασιες.Ετσι επιστρεψαμε μαζι με την Λυδια,την οποια εχει φερει ο Γιαννης.
Και τωρα ειμαι ξανα κλεισμενη σε τεσσερις τοιχους μια μπαλκονοπορτα και ενα παραθυρο διαβαζοντας για τις Μεγαλες εξετασεις!Η μιζερια της ζωης μου...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Εκείνο το καλοκαίρι(GW15)
Genç KurguΘα ειναι αυτο το τελευταιο καλοκαιρι της Αννας-Μαριας στην Λευκαδα ; Θα ξανασυναντηθει ποτε το παρεακι; Τι θα γινει με το αγορι ; Γιατι; Γιατι; Γιατι; Ενα καλοκαιρι μπορει και το τελευταιο στην Λευκαδα μια παρεα γυρω στα 10 χρονια μαγαλυτεροι της α...