Dit ben ik

59 0 0
                                    

Emma Star dat ben ik. Ik ben 16 jaar oud en zit op een high school in America. Ik heb blond krullend haar en licht blauwe ogen. Mijn beste vriendinnen zijn: Eva , Maud en Sasha.

Eva is super populair en ieder meisje wilt haar zijn en elke jongen wilt haar daten. Ze heeft bruin steil haar en bruine ogen. Ze is 17 en heeft een vriendje Guido. Maud is mijn beste vriendin sinds middle school. Ik ken haar van binnen en van buiten. Maud heeft blond steil haar en groene ogen. Ze heeft geen vriendje net zoals ik. Ze is 16 bijna 17 jaar oud.Sasha is ook super populair en je wilt zeker geen ruzie met haar. Ze is een roddel tante van hier tot Tokio. Ze heeft bruin krullend haar en bruine ogen. Ze is 18 en is blijven zitten. Ze heeft een vriendje Jason, maar ze zoent ook met andere jongens best zielig voor Jason....

Nu de jongens: Chase is de populairste jongen van de school. Elk meisje slijmt om hem (ik ook)... Hij heeft blond krullerig haar en de mooiste blauwe ogen van de hele wereld. Hij is 17 jaar oud. En zit bij mij in de klas. Jason is zijn beste vriend.  Jason is het vriendje van Sasha. Jason heeft bruin haar en bruine ogen. Hij is 18 en zit een klas hoger. Jason is super aardig en is nooit boos of lullig. Gewoon een super lieve jongen. Finn is het broertje van Jason en zit ook in onze vrienden groep. Als mijn zusje in mijn vriendengroep zou zitten zou ik het niet leuk vinden hoor... Maar oke. Finn heeft zwart haar en blauwe ogen. Hij is super vriendelijk en grappig. Hij is 16 en zit bij mij en Sasha in de klas. Dan als laatste heb je Guido. Ik vind hem wel aardig, maar hij past niet echt bij onze vriendengroep. Hij kwam er als laatste bij toen hij verkiring kreeg met Eva. Hij heeft donker bruin haar en zijn oog kleur weet ik niet.. Hij is best stil , maar als hij praat is hij wel aardig. Guido is ook niet heel vaak bij ons, maar ik vertel maar even over hem. Oh ja hij is 17.

Nou dit is mijn leven ..

he is not my typeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu