kaçış

24 4 0
                                    

aynada gördüğüm canavarsı seyde kimdi bu ben değildim ne oluyordu ruyadamıydım eğer bu bir ruya ise  uyanmalıydım kendimi cimcikliyordum ama uyanmıyordum

birden panikledim ne yapicağımı bilmiyordum acaba uçabiliyormuydum yada yarasaya dönebiliyomuydum  vampirlik hakkında hiç bir şey bilmiyordum sadece  kan emdikleri vardi   aklımda kalan oda derste gördüğümüz vampirlik tarihi hakkinda okuduğumuz bir kitapta vardi  birden bu garip düsüncelerin aklımı doldurmasına izin verdim burdan çıkmalıydım birden olduğum odanın kapısı açıldı ben bir tanrıça heykelinin arkasına sakladım anlasılan beni arıyolardı çok hızlı bir sekilde kapının oraya kostum koşma değildi sanki ışınlanmıştım o kadar hızlıydım ki kapı rüzgardan çok sert biçimde kapanmıştı şuan şatonun tam zemin katındaydım merdivenlerden yavaş bir sekilde çıkmaya çalıyorum ama olmuyordu  merdivenler kim bilir kaç asırlıktı ve çok fazla gıcırdıyordu tanrıya sükür olsun ki kimse beni bulmadan bir üst kata çıkabilmiştim aslında pek dinle alakam yoktur bir keresinde okulda herkesin dini gorusuyle ilgili bir konusma yapmasini neden bu gorusu destekledigini aciklamasini istemislerdi ama ben birsey yazmadim cunku inanmiyordum ama artik inaniyorum ve ona siginiyorum.

kapiyi actim kimse yoktu yavas yavas ilerlemeye calisirken gozumun tekrardan karardigini his ettim ve oldugum yere yigildim yine ayni his bedenim ucuyor gibiydi ama gozumu acamiyordum uyandigima ayni yatakta yatiyordum adam bas ucumda bana bakiyordu

- hic uyumazmisin sen.?

+ uyumaya ihtiyacım yok seninde yok 

sustum sessiz duyabilicegi bir sesle odamdan cık dedim bana gülümseyerek baktı ama cok icten bir gulumsemeydi kalbim durmus olmasaydi belki duyabilirdi ama degisik bir histi bu gozlerine baktikca gulusunu gordukce kalbim evet kalbim atiyordu ve cok hizliydi.

+ burasi benim odam derken ciddilesti

- özür dilerim sadece üstümü değiştirmeliyim diye yanit verdim

+ bekle sana yeni kıyafetler getirim derken gözleri saridan maviye donmustu cok guzellerdi ne diyorum ben noluyordu bana bu tarifini yapamadigim duyguda neydi oyle korkuyodum.

pencerenin acik oldugunu gordum ve hic tenezur etmeden pencereye cikip kendimi asagi attim hic bisey olmadigi gibi ucuyodum ama yarasa degildim ve oradan uzaklasana kadar kostum

sıcak kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin