kan gölü

71 4 1
                                    

18.yüzyılların basıydı ve ben daha 17 yasindaydım bugun benim dogum gunumdu evde oturuken  babama bugun kasabada bir sirk gelicegiini soyledim ama beni pek dinlemedi

- hadi baba lutfen bugun benim dogum gunum

+olmaz ary

-lutfen baba lutfen sende seviceksin biliyorum hadi koca adam zorlama artik gidelim ve  ailecek eglenelim (annem ordan atlayarak)

- beni kimse cagirmiyormu dedi gulumseyerek

babam ikna  olmustu ve kasabaya gidiyorduk sirke ilk defa gelmistim bu yuzden heycanliydim  hepsi izlemek istiyordum annem pek egleniyor gibi durmuyodu ama ben donup baktigimda gulumsuyordu surekli etrafina bakiyordu babam anneme hadi mery gelmiyomusun diye seslenmisti ama annem pek orali olmadan hayir siz dolasin ben burada oturucagim  demisti ve rengi solmus ,ağacin altinda ki  bankta oturdu bize bakıyordu suratının rengi degismisti birseydenmi korkmustu

+ hadi ama annene  kalirsak  hic bir yere gidemeden eglenemeden eve donucez hadi biz dolasalim dedi babam bende itiraz  etmeden pesinden gittim. babam bana  pamuk seker almisti onu yemekle mesguldum bittiginde cope attigim cubugun hizasinda dikkatimi ceken bisey oldu kocaman buyuk bir kutuydu bu ustunde ucube dolabi yaziyordu ama dolapla hic alakasi yoktu ki ne anlamsiz bir seydi diye dusundum hadi baba oraya gidelim demistim oda beni kirmadan tamam demisti  ben girdigimde hadi baba gelmiyormusun dedim sen gir ben annene bakip gelicem dedi peki demistim kapi kapandiginda icerisinin bembeyaz oldugunu fark ettim kapinin kolu bile gozukmuyodu daha dogrusu  kapi  neredeydi ? goremiyodum o kadar beyazdi ki her yer siyah elbisemle  kizil saclarimla odada tek renkli varlik bendim dusuncelerime bogulurken birden cigliklar yukseldi ary ary nerdesin diye annemdi cigliklar yukseldi herkes bagirmaya basladi cok korkmustum zaten bu odadan da cikamiyodum bir kac dakka sonra tamamen sesler kesildi kapi acildiginda iceriye tiz bir isik ve her yer kan icindeydi bir göl kadar buyuk bir kan birikintisiydi ne oldugunu anlayamamistim gozlerim bana oyunmu oynuyordu o odada o  kadar cok kaldigim icin delirmismiydim sanmiyorum babamin cansiz bedenini gorene kadar hepsi benim sucumdu babam annem benim yuzumden ölmüstü ama gariptirki annemin cansiz bedenini goremedim birden havada birseyler belirlendigini fark  ettim kendimi ordaki kana babamin yanina biraktim gozlerimi kapattim biri beni kucagina almisti suratima inen nefesini saclarini kokusunu his ediyodum ve orman kokusunu yuzume vuran havayi ama oyle yavas vurmuyodu suratimi parçalayacak sekilde ve cok sertti gözlerimi açtığımda bir odadaydım ve oda da benden baska kimse yoktu üstümdeki kanli elbise yoktu beyaz bir elbise giydirmişlerdi uyandığımda oda ya biri girdi ve sarımsi gözleriyle bana bakan yakısıklı bir gençti belki benden bir iki yas büyüktü ama fazla büyük durmuyordu.

-kimsin sen ?  sadece suratıma bakiyordu kimsin dedim diye sorumu yeniden yöneltim birden fazla çıkmayan sesiyle bana

+ adam dedi

- peki beni dinle adam beni buraya niye getirdiniz dedim beni niye öldürmediniz ailemden o kadar insandan ne istediniz diye art arda sorular sorarken birden gozlerim karardi ve oldugum yere yiğildim adam sonunda dedigi duydum bedenimin yerden kalktığını his ediyodum ama gozlerimi açamıyordum beni cok sesli bir oda ya  indirdi kendime  geldiğimde annemi karsimda gördüm merhaba ary dedi bana anne neler oldugunu bilsen babam demeden lafimi kesti biliyorum biliyorum dedi nasil biliyorsun hem sen nasıl kurtuldun? demeden bana herseyi anlaticagim dedi ve bana dogru yaklaşıp gögüsumun ortasini yırttı ve bana dokundu dokunur dokunmaz annemin hikayesini ogrenmiştim o bir kan emiciydi.

sıcak kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin