استطيع الآن دفع أي شئ لاشعر بالألم مرة اخري ✖
...............اهلا بجميلاتي😍. وحشتوني😘 مووووووت☺️. البارت كلو مفاجئات وأسرار وغموض😈😈. اتحمسو .بس
طبعا انا اتأخرت بسبب ان مفيش تفاعل🥺 نهائي 😞.طبعا انا مابجبرش👐 اي احد علي حاجة بس دة ظلم 😖. علشان كدة عملت شرط لو اتنفذ هنزل البارت👌
10كومنتات 10تصويت 😁. واكتر خمس٥ كومنتات حبتها هنزلهم البارت الجاي🥰.
انطلقوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا٠🤛📣.🎈❤
---------------------------------------------------------------------------👌
هل تريد شئ اخر سيدي -
لا شكرا قالها ذالك ليخرج الاخر - ليتنهد براحة فاخيرا وصل لتالك الفيلا الاشبة ب القصور فكانت واسع ببطابقين كبيرا الطابق الاول بة خمس غرف وحمام ومطبخ وكذالك الطابق الثاني ولكن بة صالة كبير ومكان لاستقبال الضيوف و بلخلف حديقة كبير جدا مليئة بالازهار بجميع انواعها🌹 -.
جلس علي تلك الأريكة لياخز قسط من الراحة ف السفر اكثر من 6ساعات كثير ايضا. ليقاطع هدوئة صوت هاتفة اللعين أصبح يشتم في سرة المتصل . لينهض من علي الأريكة ببطئ. ليفتح حقيبتة ويأخذ الهاتف ليرد علي ذالك الغبي عمور ومن غيرة سيكون .
جاسر # ادى بجد افتكرت ان ليك صاحب ولا اية.
عمور# معلش يا جاسر غصب عني يا صاحبي والله في قاضية محيراني 😔.
جاسر# اخيرا هههههههههه عمور ايمن باشا قضية محيراة. ودي قضية اية ان شاء الله .
عمور# هقولك بس متصتغربش اصلها غريبة شويتين.
جاسر# هاحمستني.
عمور# كل الموضوع ان في بنت هربت من بيتها علشان تروح تهاجم وحدة صحبتها فسعتها كنت اعد في امان الله لغاية لما جالي البلاغ مركز الشرطة . ولما جينا نحبسها اقدم بباها وممتها أنها مريضة نفسية ودخلت المستشفى .
جاسر#مش فاهم بردو يا عمور فيها اية عادي في قواضي كتيررة متشابة اية الغريب.
عمور# الغريب انو بباها مكلفش نفسو انو يرفعلها محامي حتي لا وكمان اعترف وادان بنتة. والغريب اكتر انو البنت في كلية طب جراحة يعني مثقفة ولما سئلت عنها لما رحت اسئل جرنها علشان احقق في القضية قلولي أنها بنت مفيش اطيب منها ومستحيل أنها تئذي دبانة ازاي تئذي صاحبتها وقلي دكتور الجمعة أنها هي والبنت الي اتهجمت عليها كانو صحاب جامد اوي وانة كان دايما بيشفهم ادام باب الجامعة مع بعض واضفلي أنها كانت من الممتازين من طلابة.
دة بقي الي هيجنني.جاسر# فعلا الموضوع غريب جدا . معرفش بس هو انت عارف ان هو مستشفي دخلت .
عمور #لا بس هعرف وابقي اقولك . اصلي كنت سهران ومقدرتش اكملي دراسة في التحقيق . علي العموم هبقي اقولك وابعتلك ملفها .
YOU ARE READING
ONAS ARE TEMPORARY
Mystery / Thrillerالهروب ....... شئ سئ * لكن ان كان سينقذك من عذاب.... ف اهرب واهرب ..لا تتوقف .اذا كان سيريحك لامشكلة في ذالك . ذالك ما حدث لي ... هربت من عذاب....... لاذهب..لاعذاب اكبر . بقدمي . وصلت لجحيمي.. بغبائي واصلت الانهيار .... حتي شارفت علي الانتهاء...