"Yaaaaaaaaaa jisoo unnie"diye bağıran rosé herşeyi anlamıştı aslında tabiiki de şirkete gidiyorlardı ve artık şirketin yaptırdığı bu oyunlar canlarını sıkıyordu.
Ama bu sefer oyun yoktu.Ve buna en fazla sevinen jennie idi.
Kızlar hazırlandılar ve Yg ye vardılar.
İçeriye girdiklerinde konsere geldiklerini zannettiler çünkü içerisi tıklım tıklımdı.
Baktıklarında:
Exo
Bts
Red velvet
Twice
Grupları vardı ve jennie "WTF"diye bağırdı çunkü hem içerde Kai vardı hemde onun en fazla shiplendiği kişiler vardı ve Kai yi paylaşmaya niyeti yoktu.Jyp araya girdi "Artık sizi fazla yormayacağız bu sevgili oyunlarından fandomlarda bıktı o yüzden sizi kampa yollayacağız ama orada saesanglar olabilir eğer sevdiğiniz varsada moment vermeyin"
Gideceğiniz yerler:
Miami
Honolulu
Santorini
Ve istediğiniz bir yerBunu duyan Exo ve Bts planlara başlamıştı.
Yurt----------
Lisa:
"Aaaaağğgh unnie tutun benuuuuu bayılazam tatil ve yg mükemmel birleşim nsmsmsmsm"
Chaeyoung:"Tatilden mi yoksa Sehunu göreceğinden mi acabaaa#"
"Yaaaa rose saçmalama yada saçmala hoşuma gitmedi değil açıkçası şimdi düşünüyorum dünyanın en seksi makneası ve ben ahhghssgfh saçmalayın kızlar jdjdkd"
Jisoo:Ya kim bilir neler olucak ya yine ağzımıza sıçtılar yeminle Exo ve Bts i görmediniz mi lan yeminle kız görmemişler o bakışlar neydi anam
Jennie:He valla ben söyliyim o kai birisine baksın.............*********
Neyse kızlar konuyu kapatın valizleri açın djskksksk
Jisoo,jennie,rosé=Tamamamamama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Festival/Blackexo/Bangtwice
FanficŞirketleri plan yapmışlardı ve bu 5 büyük grup ne yaşayacaklarını bilmiyorlardı...Ve şaşırtıcı bir şekilde olanları onlara aşkları açıklayacaktı....