Rosé denSoyeon bana doğru yaklaşıp şöyle bakıp süzdü yani o öpücükten sonra chanyeola neden güvenmiştim ki ah mal kafam(çarpılıyorum)
Soyeon:Aaaaa burda kimler varmış içinden düşündüklerini bile dışından söyleyen bir salak.Şaşırdık mı hayır
Sana tavsiyem şansa inanır mısın derlerse evet de çünkü sonra nasıl açıklıyacaksın sevdiğinin elinden gittiğine!
Bu arada ben soyeon chanyeol un kuzeni(ters köşe xjkxkdkd😂)(Bir kişinin ilişkisini daha bozmaya gönlüm ermiyor çok günah jdkdk)
Allahım şükür benim sevgim pembe diziye dönmeyecek neyse erken konuşmayayım şimdide şirket içine ederse şaşırmam*
Mina dan
Allahım seulgi yaptığindan sonra bi de patavatsızca konuşuyor yani insan bi yapmak istemedim der ben enerji içeceğini çope atarken jimin geldi ve
Jimin:Mina-ah neden çöpe atıyorsun atma benim en sevdiğim aromalı bu
Dedi ve içti seulgi ye iyi bok yedin bakışı attım.Tamam jimin kısaydı ve ben ondanda kısaydım nasıl engel olayım ki.
Sahne
Dahyun jinin kravatını bağlar bunu gören irene jin onun önünden geçerken onu kravatından çeker ve bu beceriksiz yapamamış ben yapayım demesiyle ışıklar açıldı.Içeceğin içine ne kattığini seulgi de bilmiyordu sadece her türlü ona zarar vermek istemişti sahnedeyken jimin o içecekle cozutmuş seulgiyi itip minanın karsısina geçip onu öpmüştu.
Bunu gören bambam onu diğer kolundan çekip kendine yaklaştırmıştı bunları izleyen pd ler kesinlikle ağzımıza *********
Jisoo ve suho ikilisine beklendiği gibi jinyoung eklenmişti.
Jenkai ikilisi rahattı ve onlar çadırlarda beraber kalmaya başlamışlardıOnlar en fazla beladan uzak olan çift denebilirdi.
Hunlisa nin karoegrafisinde yapmacıktan muck taklidi yapacaklırdı ama sehun onu gerçekten öptü fanların göreceği şekilde ve sahneleri bitene kadar öyle kaldılar.
Chaeyoung ve wendy rap yarışması yapmıştı suga için ve ciddi şekilde wendy gömülmüstü.
Yeri ise sahnede tzuyu ye özellikle çelme taktı ama superman jk olduktan sonra ona hiç bişi olmaz xkdkkxkx
Yazar
Evet yazar bugünki yorumlardan sonra gaza geldi umarım diğer bölüm gibi olur bu da
Vote:6
Yorum:13
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Festival/Blackexo/Bangtwice
FanficŞirketleri plan yapmışlardı ve bu 5 büyük grup ne yaşayacaklarını bilmiyorlardı...Ve şaşırtıcı bir şekilde olanları onlara aşkları açıklayacaktı....