Dediklerini yaptıktan 15 saniye sonra olanlara inanamadım..
Gözlerimi açtım ve bir ışık gördüm, Güneşin perdeye yansımasıydı bu. Nerdeydim ben? Kalbim atmıyor gibiydi sanki. Ya da atıyordu ama çok hızlıydı...
Bir hemşirenin yanıma doğru geldiğini gördüm. Yanında birkaç doktorda vardı. Hiç bir şey anlatmadan bana ayna uzattı ve kendime bakmamı işaret etti. Baktığımda yüzüm mosmordu biraz yara izleri vardı sanki..
Aynayı ona geri uzattıktan sonra bana bir şeyler anlatmak üzere yanıma oturdular. Ve bana yaklaşık 10 yıldır seni iyileştirmeye çalıştık. o zamanlar Bitkisel hayattaydın. O kadar derinden yaşamışsın ki bu kaza anını...Ailenin öldüğünü hatırlıyorsun değil mi? dediği an şok olmuştum. Ailem ölmüş müydü?. Yoksa kadın şaka mı yapıyordu? Benden sakin olmamı istedi ve; bak biz senin iyiliğini istiyoruz. Yaşadığın olaylar konusunda sana gerçekten üzülüyorum ama ailenle birlikte trafik kazası geçirdiniz ve bunu geri getiremezsin, dedi ve sanki bir an kriz geçirecek gibi oldum. Nasıl olurdu?. Yoksa bitkisel hayatta olduğum zamanlarda derin uykuda hissettiğim şeyler bana bir uyarı mıydı?. Bilmiyordum. Hemşire ve doktorlar biz şimdi gidiyoruz sonra yine geliriz diyerek odadan ayrıldılar beynimde sadece şu ses yankılanıyordu; 15 saniye sonra...
gün geçtikçe her şeyi anlamaya başlamıştım; Bu sefer düşüncelerim yenilmiş, aklım kazanmış , ve ben kaybetmiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
15 Saniye
Mystery / Thrillerdüşündüğü her şey gerçek mi oluyordu yoksa? belki sadece akıl hastanesinde yatıp birdaha hiç o derin uykulardan uyanmamasi gerekiyordu...