Saat 12 idi . okula gitmeyeceğim için yeni uyanmıştım. Artık uyku düzenim bile bozulur olmuştu. Gece 3 de yatıp sabah 6 da kalktığım oluyordu. Neler oluyordu hala bilmiyordum...
Kapı zili çalınca evde annem olmadığı için ben bakmak zorunda kaldım. bir kargo gelmişti. neydi bu?. Annemin bana aldığı bir hediye miydi. Kapıyı kapattıktan sonra artan merakımı durdurmak için özenle seçilmiş koliyi hızlıca açtım. Kim bir koli için bu kadar uğraşırdı ki diye saçma sorular aklımdan geçerken kolinin içinde bir not gördüm. Not bile özenliydi. Notun üstünde bazı semboller ve değişik resimler olduğunu farkettim. sağ üst köşesinde bir beyin işareti vardı. Sol üstte ise düşünen bir kadın resmi vardı. çok garipti, neden böyle resimler vardı ki notun üstünde. kafamdaki sorularımdan kurtulduktan sonra notu okumaya başladım; Bunca senedir düşündüğün şeylerin cevabını aradın değil mi?. Sen şuanda bu evrende değilsin. Başka evrendesin. Ama farkedemiyorsun çünkü daha o derin uykundan uyanamadın. Eğer gerçekleri merak ediyorsan Dediklerimi sesli bir şekilde tekrar et; Ben, bu evrenin bir insanı değilim. Ben, kendi evrenime dönmek istiyorum. Ben, gerçekleri merak ediyorum, Ben bu derin uykudan uyanmak istiyorum... Bunları sesli bir şekilde okuduktan sonra bütün olanları ve bu derin uykudan uyanmak istediğini düşün. Neler olduğunu göreceksin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
15 Saniye
Gizem / Gerilimdüşündüğü her şey gerçek mi oluyordu yoksa? belki sadece akıl hastanesinde yatıp birdaha hiç o derin uykulardan uyanmamasi gerekiyordu...