Kad ju je polegao na tvrdu hladnu zemlju Diana je uzdahnula. Zemlja je bila gruba i grebala je njenu nježnu kožu, ali nije htjela da prestane. Nije mogla. Njegov dah prelazio je preko njenog vrata. Bio je to nevjerovatan osjećaj. Osjetila je kako joj tijelo drhti kada je došao do njenog uha i lagano ga gricnuo. Nekontrolisani jecaj pobjegao je iz njenog suhog grla i jače je stisnula prste u njegova široka, snažna ramena. Koža pod njenim dodirom je bila mokra i mirisna. Duboko je udahnula i osjetila je kako postaje sve spremnija za njega.
"Da li me želiš, djevojko?" rekao je grubi glas s jakim škotskim naglaskom.
Pokušala je odgovoriti, ali nije pronašla glas. Polako je spuštao usne preko njenih prsa i prstima raširio njenu bijelu košulju kako ga ništa ne bi dijelilo od ispupčenja koja su se podigla od strasti koja ju je pogodila. Zaklopio je usne oko njene dojke i snažno usisao, a njena leđa se saviše u luk. Ispustivši uz zvuk njenu dojku okrenuo se i istu pažnju posvetio drugoj. Dianine ruke su se našle u njegovoj gustoj dugoj kosi boji lješnika. Skriven iza kose oslobodio je njenu dojku i upitao:
"Jesi li moja djevojko? Jednom kad te uzmem, neće biti drugog za tebe", rekao je glasom grubim od strasti.
"Tvoja sam", rekla je Diana kada je konačno pronašla glas.
Polako je prstima otkopčavao dugmad na košulji i usnama pratio svaki trag ogoljene kože. Diana nije mogla mirno da leži nego je podizala tijelo njemu u susret. Došao je do njenih hlača i polako ih rastvorio i spustio do koljena, a zatim usnama prešao preko njenog donjeg rublja, a Diani je dah zastao u grlu.
Njegovi grubi prsti su uhvatili ono parče tkanine što je još uvijek čuvalo njenu čednost i spustili ih do hlača. Njegove usne nisu dugo čekale da pronađu put do njenog središta. Njegova gruba brada golicala ju je, ali nije joj smetalo. Trenutno joj ništa nije smetalo. Njegov jezik, topao i nestrpljiv prelazio je preko onog dijela nje koji niko drugi nije vidio. Njeno tijelo se uvijalo pod njegovim pokretima, njeno srce udaralo kao nikad prije. Njene ruke su grabile travu pored sebe, a njene noge kao da nisu bile njene.
Osjetila je tu neobičnu bol u dnu trbuha koja se pretvarala u nešto što nije mogla da razumije. Svaka ćelija njenog tijela je treperila. Kad je konačno spustio jezik na to mjesto koje je nosilo svu njenu strast, osjetila je kao da će puknuti. Raspala se pod njegovim jezikom i bila okupana valom strasti koji nikad prije nije osjetila. Bilo je to kao da je umrla i ponovo se rodila.
Dok je pokušala da udahne zrak on je konačno podigao glavu i Diana je samo zapanjeno gledala u to muževno lice pred sobom. Imao je najljepše oči boje lješnika koje je imala priliku vidjeti. Nos mu je imao blagu grbu, kao da je nekad bio slomljen. Njegove usne blago rastvorene, a lice rumeno. Kosa je bila iste boje kao i oči i blaga brada koja je pravila sjenu na njegovom licu, činila ga je opasnijim.
Spustio je ruke sa obje strane njenog struka. Na sebi nije imao ništa osim crvenog kilta. Mišići na njegovim rukama su bili napregnuti i nije mogla da odoli pa je rukama prešla preko njih. Polako je ruke pomjerala do njegovog lica i onda ga spustila u toliko očekivan poljubac. Njihovi jezici su izvodili ples. On je preuzeo vodstvo i istraživao svaki dio njenih usta. Poljubac je bio grub i opojan i bio je sve što je mislila da će biti.
Prekinuo je poljubac i rukama je skidao odjeću s njenih nogu, nespretno i u žurbi. Diana je konačno otvorila oči i gledala kako se smješta među njena bedra. Polako je podigao kilt i uhvatio se oko svoje muškosti navodeći je u njeno središte. Osjetila je taj prvi dodir i uzdahnula, a on se stresao. Polako je ulazio u nju, šireći je kako bi se mogao sav smjestiti unutra. Bol je polako prelazila u ugodu i kad je konačno bio cijeli u njoj, duboko je udahnuo i pokrenuo se. Ritam je u početku bio lagan, ali kako je vrijeme odmicalo sve nasilniji i jači. Osjetila je opet kako se ono nešto skuplja u dnu njenog trbuha i spremila se da vrisne...
"Gospođice, slijećemo."
Diana je otvorila oči i pogledala u stjuardesu koja je stajala pored njenog sjedišta. Disanje joj je bilo ubrzano i bila je sigurna da je sva rumena. Skrenula je pogled prema prozoru i vidjela zelena prostranstva. Ushićenje unutar nje je raslo. Konačno je tu. U škotskoj. Iako joj je bilo žao što san nije završio, pokušaće da ga ostvari i završi. Zatvorila je knjigu koju je imala u krilu. Pogledala je naslovnicu i vidjela gorštaka koji nije bio ni do koljena onom iz njenog sna.
Nasmijala se starijem gospodinu pored sebe koji ju je gledao ispod naočala. Danas je sve super. Život je super. Ljudi su super. Jer danas je prvi dan njenog odmora i trenutak kada će moći da istraži sva ona prostranstva o kojima je čitala. I konačno da upozna Škota iz svojih snova.
YOU ARE READING
Škot iz snova🔜
RomanceSnovi su tu da nam pokažu da život može biti bolji nego što sad jeste. Da nas tjeraju da težimo nemogućem i da se trudimo da ih ostvarimo. To je ono što je Diana htjela da uradi. Pa šta ako je njen san da konačno upozna Škota koji ju proganja u snov...