Jennie önde tutulmuyor "bence" Evet bazı konularda tutuluyor ki bu tüm kızlarda böyle ama şöyle ki kıyafet konusu yüzünden böyle bir algı oldu herkes yüklendi ama sadece Jennie değil diğer üyelerde yaptı? Jennie tek saçını toplayan,tek parça giynilen dendi ama aynı şey diğer üyelere olunca kimse ses çıkartmıyor klıp lerede en çok yüzü gösterilen Lisa rap Jennienin olmasına rağmen lisada en çok programa katılan Lisa? En çok söyleyen genelikle Rosé sonra Jennie yani? D4 klıp de tek taç takan Rosé aynı şey ktl tek renkli saç lisada tek taç Rosé fuul siyah giynen Jisoo ama Jennie fuul beyaz giydi diye linçlendi nefes alamıyordu tenbel diye linçlendi marka yüzü olmasını yg değil markalar teklif ediyor bunu kabul edip diğerlerini etmedi diyorsunuz kanıt yok Jennie diğer kızları sevmese küçüklük fotoğraflarına taşırmı? Ya da Lisa kolunu vurunca sarılmazdı neden kendini önde tutsun ki queen diye anılmasını kendi soylemedi bile hem her grubtan var mesela kpop söktörünün kraliçeleri 2ne1 Cl önde tutuluyordu? 4m Hyuna? Bigbang gd? vs. Ama Jen diğerlerinden farklı olunca linç? Demek istediğim diğerlerine yapın değil asla istemem ama neden Jennie neden,bakın soğuk gelebilir ama siz onu hiç sevmeyi denememişsinizki ve Jisoo Jennie ya da başka bi üye yüzünden arka planda değil ki....
Tekrar diyceğim adece bana göre biaım diye savunmuyorum -yanı biraz öyle- ama cidden ıkıldım nefes aldı diye bile linç yemesinden evet kabul ahnede hata yapıyor bu yalnış ama neden izce ayak danslarını...evet diğer üyeler yapmıyor bana görede hatta ama bu kadar linç resmen sahnede bayılcaktı "TENBEL" diye bağırmak
Bence biraz araştırın nakın ilk bende böyle düşünüyordum ama sonra araştırarak fark ettim EVET, BAZI HARAKETLERİ BANA BİLE YAPMACIK GELİYOR AMA "bazı" TÜM GRUPLARDA BİLE GELEN VARDIR
Aptalar içindi okuyup anlarlarsa tabi :)