J for

432 34 0
                                    

Jennie benim için cidden çok özel bir idol bu kitap onu savunmak için ve yanlışları içinde idolüm diye yanlışını söylemiyceğim değil.
Sadece insan olduğunu,kalbi olduğunu unutuyorsunuz cidden bu acımak veya idol şöyle acılar çekti değil bu kitabı tekrar çıkartma sebeblerimden biride Sulli....Çok güçlü dediğimiz kadın bile dayanamadı bunlara bu olanlara açıkca baska idolunde böyle olmasını istemedigimden
Jennie bir sahnede dansı yapmadı yaptı ama ya karıştırdı yada yavaş yaptı bu yanlış evet yoruluyor anlıyorum ama her idol öyle şimdi birde bi video vardı hem yorgun hem hastaydi ama yaptı o konserde neden yapmadı ? Bence tek yorgunluk veya hastalık değil kendini önde görüyor diye olsaydı Solo ile devam ederdi nedense hastalığı varmış saklıyolar gibi gözüküyor geç olmadan düzelir ilk yıl sürekli eğlence içinde olan sahaneyi surekli kasıp kavuran kız nefret çok almaya baslayinca neden çok yıpranmış gibi hali var ? Evet yiparanır ama hastalık vs ? Agır depresyonda olabilir şimdi hataları var bunu eleştirin ama saygı ve sevgi çerçevesinde o kişye zarar vermeden o tembel değil.
Rap konusu en iyilerin arasında ama birinci değil.
Dans iyi bu işte ama geliştirilmeli.
Vokal cidden cok güzel vokal'i var biraz daha geliştirse ana vokallerden farki kalmaz
Vusial bence en güzel kadın idolerden.

Zorba mı ? Yapmadığı bir şey için linçlemek ?
Önde mi tutuluyor araştırsaydınız keşke onde tutulmuyor.
Jennie hem antilerden hemde kendi fandomundan netizenlerden vs linç yiyor mesela Yeri küçük yaşından beri...
Jennie on üç-on dört yaşlarındayken bu stajerlige başladı bir düşünsenize eğlenmeniz gereken yerlerde çalışıyorsunuz her an çıkış yapcaksinız diye bekliyorsunuz ba yaptın derken erteleniyor sonra bi grup kuruluyor sen lider vasvında oluyorsun ama bazı nedenler yüzünden diger kizlar gidiyor ve geri kalan üç kardeşinle devam ediyorsun lider olmadan başlıyorsun ana rappersin ama rap partın doğru dürüst yok vokal pozizyonlarinda olmasina rağmen yapınca linç yiyorsun rap yapınca başarınca başaramayınca güzel veya kötü fark etmeden nefes alsan linç yiyorsun ?
Ben dayanırım demyin kimse doğru dürüst dayanamaz.

~Jennie~ -Anti-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin