Per. Polski
Kurde.. nowy dzień... nudny dzień... pamiętam że wczoraj się znów pokłóciłem z tym gnojem niemcem. Wstałem z mojego wygodnego łóżka z pościelą w pierogi i udałem sie do kuchni.
Zobaczyłem siatkę z lidla na stole. Co to jest? Nie przypominam sobie chodzenia do lidla NIE w sobote. Pewnie Niemiec to zostawił. Hah, myślał że mu oddam. Postanowiłem zobaczyć co jest w siatce więc zajrzałem i wyjąłen zdjęcie. Nie byle jakie zdjęcie ale tego piepronego naziste, gnoja niemca i tego gwałciciela.
-AAAAAAAAAAAH KURWA- ups nie chciałem ;___; ale wystraszyłem się tego gówna, kurwa. NIGDY NIE OTWIERAJ SIATEK Z LIDLA OD NIEZNAJOMYCH. Węgry zleciał tak szybko na dół że nie zobaczyłem że on już stoi koło mnie.
-CO SIĘ STAŁO? ZEMDŁAŁEŚ? UMARŁEŚ?- kurwa węgry to popiepszony jest.
-A stoje tu czy nie?-
-No... stoisz ale czy żywy?-
-A MÓWIE DO CIEBIE?-
-Tak ale czy nie językiem umierających?-
-KURWA, WĘGRY JA ŻYJE-
-to co sie stało-
Pokazałem na siatke z lidla palcem.
-To Się stało.-
-O KURWA, KTO MOŻE ROBIĆ ZAKUPY W LIDLU W ŚRODE! TO SKANDAL!-
-NIE OTO CHODZI DEBILU!-
-TO OTO CHODZI-
-ugh.. poprostu zobacz co jest w siatce...-
Po czym węgry podszedł do siatki i wyjął TO zdjęcie z gwałcicielem krową i gnojem.
-AHHHHH ISTNY SZATAN 666 KURWA DIABEŁ- węgry zaczął rzucać siatką i zdjęciem po całym pokoju i drzeć się na całe osiedle.
-KUR- WĘGRY USPOKÓJ SIE-
-NIE SZATAN 666 PENTAGRAM DIABEŁ AHAHHAHAHAHAHHAHA POMOCY-
Miałem tego dosyć i wyszedłem na dwór.
Chodziłem po parku myśląc co teraz węgry robi i nagke zauwarzyłem... coś co mnie zabiło... znaczy zasmarzyło- znaczy- nie ważne ale zobaczyłem ZSRR biegnącego w moją strone z CR (Cesarstwem rosyjskim) i rosją.
-KURWA- Zacząłem uciekać z strachem bo zawsze węgry mnie uchronił a teraz on rzuca zdjęciem i soatką z lidla w domu jak pojebany a ja uciekam od tych potworów. Może to było zaplanowane? Zobaczyłem że z drugiej strony biegną na mnie gwałciciel, krowa i gnojek. KURWA KOGO JESZCZE TU BRAKUJE? zagle zobaczyłem drzącego sie węgry z szafą gotowy by in przypierdolić. Ah kocham węgry.(po przyjacielsku) teraz gnój chciał mi coś powiedzieć ale dostał bliskie spotkanie z szafą. Ups.
CZYTASZ
🌸💖 Od Nienawiści Do Miłości💖🌸 (ZAKOŃCZONE)
Humor⚠️⚠️! UWAGA!⚠️⚠️ Ta opowieść zawiera: -Przekleństwa (nieodpowiednie słowa) -Romantyczne sceny -Przezywanie,Przemoc -Gerpol 🇩🇪❤🇵🇱 -Countryhumans Jeśli nie lubisz tych rzeczy lub wnerwiają cię przestań czytać! ----------------------------------- M...