Hoofdstuk 1

1.4K 40 2
                                    

Valesca en haar vader hebben erge ruzie. Ik rent het appartement uit en als ze buiten is loopt er iemand tegen haar aan. "Kijk is uit je doppen sukkel." en de persoon zegt "oh gaat het meisje?" wacht is denk ik. ik herken die stem uit duizenden. Ik kijkt op en ziet Cameron Dallas voor haar staan. "OMG JIJ BENT CAMERON DALLAS!" ssttt, niet zo hard. en ja ik ben Cameron. " Wat doe jij hier?" vraag ik verbaast. MAGcon tour zegt hij zachtjes. " En je verblijft in dit hotel?" Ja klopt, is het een beetje leuk hier?" nou ik vind van niet maar nu jullie hier zij wel!" hahaha maar waarom was je net zo boos?" ik heb ruzie met me vader." Ooh, gaat het een beetje?" nu wel ja" zeg ik lachend. hoe heet je eigelijk?" ik heet valesca." Mooie naam!" dankje" heb je zin om met me mee te gaan naar mijn hotel kamer?" dat laat ik me geen tweede keer zeggen den ik in me zelf. tuurlijk ga ik mee! geweldig! we komen aan bij hun kamer en zie dat het maar 3 duren verder is van mijn hotelkamer. "heei, ik woon hier 3 duren verder" zeg ik. Oh wat leuk!" we lopen naar binnen en Cam zegt "heey jongens, dit is Valesca. ik kwam haar tegen op straat. ze woont hier 3 duren verder." iedereen komt op me af lopen en geeft me een knuffel. de laatste die me een knuffel geeft is Matt. "heey, ik ben Matthew maar noem me maar Matt." heei Matt, alles goed?" ja hoor met jou?" ja gaat wel goed!" OMG ik vind Matt zo leuk en ik gaf hem net gewoon een knuffel! ik voel dat ik bloos en probeer het te verbergen. maar dat lukt niet want Matt zeg ineens" aahhww je bloost" en daardoor moet ik nog meer blozen. "stop" en geef hem een speels duwtje tegen ze schouder. Ik ga op hun bed zitten en Matt komt meteen naast me zitten. "zo en hoe heb je Cam nou ontmoet" ik kijk Cam aan en begin te lachen. "nou ik heb ruzie met me vader en toen rende ik naar buiten, en botste tegen hem aan." ik zat heel dicht tegen hem aan en vond dat best wel fijn. ik voelde dat hij ze hand op mijn hand legde. ik moest weer blozen en voelde kriebels in me buik. ik keek verlegen weg. Nash kwam binnen lopen en zei tegen iedereen "zullen we naar het zwembad gaan?" ja is goed zei iedereen. "ga je ook mee?" vroeg Matt aan mij. dat zal ik dan eerst even moeten vragen. is goed. ik ben zo terug. en liep de kamer uit. "omg ik heb de MAGcon ontmoet." ik loop mijn hotelkamer in en vraag aan me moeder "mam, ik heb net de MAGcon ontmoet en ze vragen of ik mee ga zwemmen, mag ik alsjeblieft gaan?" ja tuurlijk schat, en is die MAGcon die groep waar jij zo fan van bent?" ja is het niet geweldig!!" ik ga me omkleden en trek me mooiste bikini aan. ik loop weer naar de kamer van de MAGcon. Cam doet de deur open en roept " ZAYUMM THAT BOOTY!" ik voel me weer blozen. "hij heeft zeker gelijk" zegt Matt. ik kijk Matt aan en zie dat hij geen shirt aan heeft. gelukkig heeft hij niet gezien dat ik er naar keek. "Zullen we gaan?" hoor ik Hayes zeggen. jaa roept iedereen! Matt komt snel naar me toe gelopen en pakt me hand vast. we lopen naar de lift waar iedereen opgepropt op elkaar staat. ik kijk naar Matt waar ik dicht tegen aan sta. ik zie dat hij met ze tong langs ze lippen glijd. ik denk bi me zelf ' ik wil hem nu echt zoenen, maar dat is raar nu.' de lift gaat open en iedereen loopt eruit. Matt en ik gaan als laatst. iedereen rent naar een lig bedje toe. er is er nog maar 1tje over. Matt gaat liggen en zegt "kom maar bij mij liggen hoor!" ooeehh" zegt iedereen. we beginnen te lachen. ik lig op zijn borst en hoor zijn hartslag. Iedereen rent het water in. ik en Matt zijn de enige doe nog liggen. opeens voel ik 2armen om me middel heen. Matt tilt me op en rent naar het water toe. Neeee Matt niet doen!! zeg ik lachend. hij probeert me in her water te gooien maar ik hou hem zo stevig vast gat hij zelf ook mee valt. we komen weer boven water en beginnen keihard te lachen.

My life is changed (Matthew Espinosa fanfic)~dutch~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu