Hoofdstuk 18

379 18 2
                                    

pov Matt

we hebben nog veel gepraat en gelachen maar nu is het toch echt tijd voor bed.

Valesa is ook klaar met haar 'meideavond' en is der aan het omkleden.

ik ga vast liggen, ik ben toch zo klaar. dat is nou het voordeel van jongens.

Vales is klaar want ik hoor de deur opengaan.

''ben er weer!'' zegt ze vrolijk. '''hallo sexy! kom er maar snel bij'' ze komt mijn richting op lopen en kruipt ze kruipt dicht tegen me aan. ik sla een arm om haar heen en onze handen voegen zich samen.

''i love u Matt'' en ik geef der een kus op haar hoofd. ''goodnight sweety''

~ skip de nacht~

ik word wakker en Valesca ligt niet meer naast me. ik draai me om naar de deur en daar staat ze, met een ontbijtje in haar handen. ''goodmorning!'' ik ga rechtop zitten en ze komt naar me zitten. ''goodmorning'' zeg ik met me ochtendstem. 

ze blijft me aankijken met een glimlach.

''wat..?'' zeg ik met een lach.

''ik ben gewoon zo gelukkig met je Matt, voor dat ik je kenden had ik alleenmaar ellende'' zegt ze en ze draait haar hoofd weg.

ik pak haar hoofd vast en geef haar een kus. tijdens de kus voel ik een glimlach komen. als ze haar lippen terug trekt zegt ze: je kent de helft nog niet eens met wt er allemaal gebeurt is. en er rolt een traan langs haar gezicht.

'' je kan me alles zeggen. alleen als je er klaarvoor bent'' en veeg haar traan weg.

''voor dat ik jou kende had ik altijd de grootste ruzies met me vader. hij werd ontslagen en begon te drinken, heel veel. hij begon op een gegeven moment mij en me moeder te mishandelen. elke dag weer. ik moest het elkedag aan zien hoe hij me moeder mishandelde en als ik er wat van zei begon hij mij te slaan. op school werd ik gepest omdat ik 'anders' was dan alle andere. me zus overleed aan een auto ongeluk. ze was dronken en ging achter het stuur zitten. daarna knalde ze tegen een boom aan. ze was opslag dood. Alles werd me teveel. ik kreeg stemmetjes in me hoofd. ik vond mezelf te dik. dus ik stak een vinger in me keel. ik wilden zo niet meer verder leven...... ik wou dood.''

de trnen rolde over haar wangen. ik sloeg een arm om haar heen en ze ruste haar hoofd op me borst. het huilen werd minder.

''nou genoeg gezeik, laten we lekker ontbijten.''

pov floor

ik zit beneden op de bank en ik hoor Tessa naar beneden komen.

''hey kleintje'' ik haat het als je me zo noemt!'' zeg ik kattig. ''wow rustig maar het was een grapje'' zegt ze terwijl ze melk inschenkt. ''sorry...'' is okay'' en ze komt naast me zitten. 

''zo vertel'' wat moet ik zeggen?'' nou wat er aan de hand is'' niks'' 

na een tijdje pijnlijke stilte vertel ik het toch maar. 

''ik ben voor het eerst ongesteld'' daar is toch niks om voor te schamen! ik dacht at er iets heel ergs aan de hand was, onze kleine meid word groot'' zegt ze en geeft me een knuffel.

''wie word groot?'' zegt Hayes als hij van de trap af loopt. ik kijk tessa met een dodelijke blik aan zodat ze niks zegt.

''ooh uhmm.....'' zegt Tessa.

'' hey je bent wakker'' zeg ik om van het onderwerp te veranderen. ik loop naar hem toe en geef hem een kus.

'' ja, ik zocht je al, maar je zat dus al beneden'' ja klopt, wil je een broodje?'' en ik loop naar de keuken toe.

ik voel 2 stevige armen om me middel heen slaan. ''wie word er nou groot dan?'' oh is niks, is een grapje onder ons, wil je een eitje?'' uhm ja lekker.''

hij geeft me een kus en pakt 2 glazen.

My life is changed (Matthew Espinosa fanfic)~dutch~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu