hoofdstuk 19

350 16 4
                                    

pov matt

ik krijg een berichtje binnen van me bryant.

b: photoshoot at 3. maybe with Valesca?

m: OMG thats a good idea. lemma ask her.

b: okey

''vales? fotoshoot met bry om 3 uur?''

''ja leuk! w8 lemma change'' zegt ze en rent als een speer naar boven.

pov valesca

okay fotoshoot om 3 uur, dus ik heb nog 2 uurtjes.

''tes,floor? waar zijn jullie?'' vraag ik en open de deur van de kamer van floor en hayes.

nope not here. ik loop naar de kamer van tes en cam. ik hoor gesnif.

ik doe voorzichtig de deur open en zie floor huilen in tes haar schouder.

''floor wat is er?'' ik ga naast floor en tess op het bed zitten.

''me oma is ziek, ik kreeg net een appje van me moeder'' zegt ze en tes veegt haar tranen weg.

''dat meen je niet. welk ziekenhuis ligt ze?'' westerziekenhuis'' (ik verzon gewoon een naam. idk of hij echt bestaat )

''zullen we er morgen heen gaan?'' stelt tes voor. floor knikt.

ik geef floor een knuffel.

'' maar ik wou vragen of jullie me wouden helpen. ik heb een fotoshoot samen met matt''

floor en tessa springen op. floor naar me kledingkast en tessa naar de make-up.

'' komt u maar zitten mevrouw'' probeert tessa deftig te zeggen.

ik ga zitten en ze begin aan me haar te zitten.

''wat voor shoot is het eigelijk?'' goeie vraag'' zeg ik lachend en app matt.

'' oh het is een fotoshoot op het strand en op een paar rotsen''

na alles klaar te hebben komt matt net binnen gelopen.

''wow'' is alles wat hij uit kon brengen.

'' dankje. floor en tessa hebben dit gedaan''

pov bryant

ik zie matt hand in hand lopen met valesca.

amazing couple. ''heyy, your ready?'' ze knikken en ik wijs ze een paar plekken aan.

''geweldig. matt leg jij je hand op haar heup en vales jij je hand op zijn gezicht.''

ze doen het en in neem een paar geweldige fotos.

''okay nu gaan we een stukje lopen over het strand'' ze lopen hand in hand. en dan springt valesca op zijn rug.

na nog wat geweldige fotos te maken gaan we terug naar me huis om ze te bekijken.

''wauw bry ze zijn geweldig'' zegt vales en gaat op matt ze schoot zitten.

''dit wil ik nog wel vaker met jullie doen. jullie zijn geweldig!'' en kijk weer naar me beeldscherm.

pov nash

ik kijk in de keukenkastjes en ik zie geen fruitpebles meer.

''GUYS, WIE VAN JULLIE HEEFT ME FRUITPEBELS!''

ik loop de woonkamer in en zie hayes met een ontbijtschaal zitten, met MIJN fruitpebles.

hij kijkt me met grote ogen aan en rent weg.

''hayes hier komen!'' schreeuw ik en ren achter hem aan.

''cam help me'' roep hayes naar hem en verschuild zich achter hem.

''hayes geef me fruitpebles''

cam pakt het schaaltje af en gooit het in het zwembad.

ik en hayes kijken hem geschokken aan en krijgen een grijns op ons gezicht.

we gooien hem erin en hij geeft een meisjesgil.

''die krijgen jullie terug'' zegt hij en hij pakt onze enkels vast en trekt ons er ook in.

----------------------------------------------------------

heyyyyy wat vinden jullie van me nieuwe cover? geweldig he!!!!

credits to _f_loorr

thanks gurl! your the best ❤️

My life is changed (Matthew Espinosa fanfic)~dutch~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu