🌻16🌻

1.6K 65 25
                                    

Agust D:

Chim nie napisałeś mi jak masz na imię, a ja jako iż jestem geniuszem nie zapytałem pierwszy, a więc jak się nazywasz chłopcze?

Jimin czytając tą wiadomość zastanawiał się czy jest, takim debilem, aby mieć zwidy czy śni na jawie. Na szczęście Yoongi napisał naprawdę. Suga zaś nie napisał prawdy, bo szczerze nie interesowało go wcześniej imię tego chłopaka, dopóki do głowy nie przyszedł mu potworny plan.

ChimChim:

Przedłużyłeś okres pisania z fanami czy co? Mam na imię Baekhyun.

Agust D:

Jako jedyny z wszystkich fanów byłeś miły dla mnie i się mi nie narzucałeś. Pisałeś normalnie i nie interesowało Cię nic oprócz mojego sąsiada. Fajnie się pisze, więc chciałbym utrzymać, chociaż z Tobą kontakt. Baeki ładnie, od dzisiaj to moje ulubione imię na świecie.

Jimin w tym momencie nie wiedział czy Yoongi żartuje czy się z niego nabija, zaś Suga postanowił się choć na chwilę zabawić kosztem innej osoby i spróbować poderwać tego aniołka, bo czemu by nie? Kto mu zabroni robić tak podłe rzeczy? Ludzie go kochają i zaślepieni jego kłamstwami nie uwierzą jakiemuś randomowi z internetu.

ChimChim:

Wow dziękuję Ci hyung
Jesteś dla mnie taki kochany ja nie wiem czy zasługuje na takiego przyjaciela jak Ty.

Agust D:

To zdjęcie, które dodałeś na swój profil kto na nim jest?

ChimChim:

Jestem na nim ja, ale jako iż mój wygląd nie jest za ładny to mam maskę, bo ona ukrywa moje słabości. To właśnie za nią się chowam.

Yoongi zastanawiał się za nim odpisał skąd zna te słowa. Dałby sobie odciąć prawą rękę, że gdzieś je już kiedyś słyszał, tylko do końca nie wiedział gdzie, jednak zdawał sobie sprawę, że te słowa działają mu zawsze tak samo na nerwy.

Agust D:

Nie piszmy o tym okej?
Jestem strasznie drażliwy jeżeli chodzi o takie tematy. Nienawidzę osób, które nie cenią piękna tego świata i widzą same minusy.

ChimChim:

Może gdybyś spróbował zrozumieć
drugą osobę, a nie tylko ją oceniał byłoby Ci lepiej dogadać się z takimi
osobami jak ja i zobaczyłbyś, że poniekąd mamy rację.

Agust D:

Sam nie wiem moja rybko.
No nic idę pisać tekst do nowej piosenki, później napiszę Ci zarys do niej, a Ty ocenisz czy może być...

ChimChim:

Hyung masz gorączkę? Dobrze się czujesz?

Agust D:

Dobrze moje kochanie.

Park nic nie napisał po prostu opadł na łóżko i zastanawiał się jak to jest możliwe, że jednego dnia nie chcemy jutra, a drugiego pragniemy, aby czas zatrzymał się już na zawsze.

~ Kłamstwa, kłamstwami, ale nie baw się moimi uczuciami. ~

Passiflora ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz