❤3❤

2.3K 90 94
                                    


[Agust D udostępnił swoje nowe zdjęcie]

Agust D: "Po co udawać? Każdy ma w sobie jad w każdym z nas siedzi cham, każdy potrafi kłamać. Powiedz po co Ci maska? Będziesz tylko czuł strach, że nagle może spaść i wszystko wyjdzie na jaw."

❤6870               💬769

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❤6870               💬769

Zobacz komentarze:

KyuMin: Pierwsza. Oppa chodź na priv błagam.

Agust D: Ostatni @KyuMin i nie idę na priv sorry kochana.

ChimChim: Ten tekst jest bardzo ładny hyung. Mogę wiedzieć skąd bierzesz pomysł na teksty piosenek?

KyuMin: Trudno i tak miło, że odpowiedziałeś oppa @Agust D

Agust D: Takie teksty biorę z życia mój drogi @ChimChim, spoko @KyuMin.

RM: Mama mi zawsze powtarzała, aby niegryźć tego sznurka od bluzy...

Agust D: Nie wszystko co ma się w buzi się gryzie  =.= @RM.

PrinceJin: Jaki ty jesteś słodki.

Oh Sehun: 2/10 nie polecam.

ChimChim: Ale z Ciebie zjeb @Oh Sehun serio najpierw pytasz się go o płytę, a teraz piszesz takie coś, a Ty w ogóle jesteś -1000/10 i nikt Ci nic złego nie pisze...

Oh Sehun: Ogarnie ktoś to niepełnosprawnie umysłowe dziecko?

Agust D: @ChimChim daj spokój, a ty @Sehun naucz się kultury, bo naprawdę jesteś żałosny.

J-Hope: Haha widzę, że masz Yoongi swoją własną lwice... Tak po za tym jak masz zamiar nazwać fanów?

ChimChim: Myślałem, że nadzieja to uczucie, a nie inna nazwa osła :)

J- Hope: A ja zawsze myślałem, że tylko kobiety mają okres.

Agust D: Hobiasz przestań to jeszcze dziecko, a co do nazwy fandomu to nie wiem chyba za wcześnie na to.

ChimChim: Jestem pełnoletnim mężczyzną.

J-Hope: Który lubi różowy i bawi się lalkami. Mama Ci kochanie nie mówiła, że w takich godzinach trzeba spać?

Agust D: Hobiasz uspokój się i nie drocz się z nim, a ty ChimChim przestań oszukiwać sam siebie... Nie jesteś żadnym mężczyzną, a zwyczajnym chłopcem...

[Kliknij tutaj, aby wyświetlić resztę komentarzy.]

Passiflora ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz