Rüyamda bir adam gördüm sanırsam o bendim büyümüş halim bedenime kavuşmuş tam bir erkek gibi.
Şuanki ben kadın bedenin deki ruhum ise erkek. Sevgilim bir kadın ve cok tatlı biri, onunla bir hayat başlıyor ve uzun bir yolculuk. Bir gün bir trans aşık oldu ilk bakışta nasıl tanıştıgımızı anlatayım bir burgerde eski sevgilimi beklerken arkdaş grubunda tanıştık tam burda başlıyor hikaye....Bütün insanlar karmaşık şeklinde bir birileriyle bir muhabbeti vardı. Önümde ise o kişi aşık olcagım kadın aslında orda sevgilimi beklerden şans eseri ya bilemezsiniz sevgi geçicidir.
Sevgilime bakarken onada bakıyordum kötüydü biraz ilgim ona kaydı bir an ayağını salıyordu onu durdurmak istedim, birazda sıkılmıştı, ateşi vardı. Onunla muhabet etmek istedim onun ayagini tutum ve başladı sacma salak tavrımla konuşmamız.
-ayagini salman ne zaman bitecek?
+hiç bir zaman durmaz. DediVe aslınsa onun yanında oturan kişi ona yürüyordu ve yaşça küçüktü yaramaz çocuk . Dogru ya benden de büyüktü ama genede benimde ilgimi cekti ama insan topluluğun içinde nasıl yanlız olabilirdi ki? Tek susan oydu taki benimle konuşana kadar bütün gün gözlerimi ondan ayırmak istememiştim ama bu yanlıştı sanırım çünkü benim bir sevgilim vardı; ama bu aşk eminim ilk defa hissettigim duygular sevgi değil eminim bu çok farklıydı ona duydugum ilgi ve ilgilenmeye devam edişim o ayak sağlamasıyla başladı tüm konuşma nerden ,nasıl derken acildi bütün konular ve ilerledi oda şimdi benimle ilgileniyordu. Tam o sıra şöle dedi... Nereye baktıgımı gördü ve
-sevgilinemi bakıyorsun?
+evet kasadaki dedim.Ve o an aslında dogru kişinin yanlış zamanda geldigini fark ettim o an ama elden bir şey gelmezdi akşam olmaya başlamıştı . Sevgilimi aldım ve parka gecip onlarla tanıştırdım onun arkadaşı medyum gibiydi herşeyi hissede biliyordu hatta sevgilim dedigim kişiyle evlencegimi sölemişti yanılmıştı. Ve o kızı sevgilimle tanıştırıdım bir şeyler konuştuk onu durağa bıraktım medyumculuğu bıraktık. Sonra ise aşık olacağım veya oldugum kişinin yanına gittim ama arkadaşıyla daha cok muhabete girdim, numarasini aldım daha çok soru sormak için medyum gibiydi inandım dediklerine bir kaçı cıkmıştı gün yüzüne sonra dedimki.
-bir gün sevgilimden ayrılsam senden cıkarım dedim. (Şaka ile karışık ona bir şeyler ima ettim.)
+"oda şöle dedi "olur diyip güldü.İnstagram dönemi sonucta bizde orda konusmaya başladık. Ertesi gün onunla buluşmak için can atıyordum resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
efulim
Ficção AdolescenteSözler askda var bokta, belirsiz iki his.LGBT içerikli bir kitapdır.