İtiraf,Sarılış,Deşifre

292 9 0
                                    

                                                                                                                                                PART: 1

Bir dakika az önceki duyduklarım doğru muydu? Where is the kafa?Dominosu arayıp Sayfiye Teyzenin kafasının orada olup olmadığını sormalıydım..Bacım belki ben istemiyorum okula gitmek ne ayaksınız ne de kolsunuz???Bu meseleyi konuşmalıtdık but öncelikle yataktan kalkmalıydım.

Yarım Saat Sonra

 -Anne istemiyorum o  okula gitmek.Hem benim okulum iyi.Banane imzaladıysan sözleşmeyi,salla gitsin ucunda ölüm yok ya'' gibi salakça cümleleri birbiri ardına sıralıyordum.Ama yüz ifadesinden de anlaşılacağı gibi geri dönüşü yoktu.O Lİ-SE-YE Gİ-Dİ-LE-CEK  =2 kelime,8 hece,16 harf.Hehee canım bende londra kraliçesi 8.Elizabeth.Sütlü çay içmeye beklerim.Melih'in aileyi bakılırsa varlıklı birilerine benziyorlar.O da zaten halasının özel lisesine gidiyor ve bendeee.Normalde sevinmem gerekirdi.Çünkü Melih herkesin hayranlıkla baktığı,konuşmak için yapmayacakları şey olmayan tiptendi but first let me take selfie.Neyse daha fazla konuşmaya gerek yok sevgili günlük abdülmecit necmettin :( Yarın okuldaki son 3 günüm,iyi vakit geçirmeliyim.Son bakışlar Hafız Lee Min Ho'ma...

CUMA GÜNÜ

En çok arkadaş grubumdan ayrılmak beni üzüyordu.Rakiden,şurubumdanve sıra arkadaşım canım çingu unnimden (arkadaş abla) ayrılmak koyuyordu ve tabi ki çakma Lee Min Ho'dan.Tamam belki iki lafımdan biri o ama napiim!?Bugün benim hatırıma hocalar ders işlemedi.Önemli ders yok zaten okul başında olduğumuz için.Ehh artık son ders gelip çattı.Artık vedalaşma vakti diyerekten sarıldım arkadaşlarıma.Ben duygusal olamayorun.Bir de bu var tabii.Şivemi yeni okula gittiğimde düzeltmem gerekecek.Hacıomar(bkz:kafaya bir şey takmayan,vurdumduymaz :) olduğum için çokta üzüldüğüm söylenemez ama işte :(Sırada cuma töreni var bundan sonrası yeni hayat.

Tam servise doğru gidiyordum ki mini cooper bir araba önümde durdu.Tam göremiyordum ama biri içeri gir gibisinden işaret yapıyordu.Annemin küçüklükten beri ,''yanına yabancı bir araba gelirse oradan hemen uzaklaş ve mümkünse bağır yardım iste'' demişti.Bir gün dediklerinini doğru çıkacağını hiç bilmezdim.Müneccim misin kadın sen?Bu söyledikleri aklıma gelince bir de üstüne üstlük kapı yavaştan açılınca bende bağırıp kaçmaya başladım.Fırsat bu fırsat diyerekten Umut'un kollarına attım kendimi.Tabi buna kollarına atılmak denilirse;çünkü bacaklarına yapışmış bir haldeydim.Sanki yıllar sonra gelip çocukları alıp gitmek üzereyken gidemezsin beni bırakıp başka bir yere diyen bir kadın gibi göründüğümü biliyordum.Gerisini siz tahmin edin.Arabadan inen kişilerle okul başımıza toplandı.Ancak o zman başımı kaldırıp baktığımda bir kahkaha tan ve bir de şaşkın bir yüz ifadesi gördüm.Nayırr nolamaz bu komşularımm.Yerden kalkınca başımla Safiye Teyzeyi selamladım.Biraz sakinleşsin diye bir şey söylemedim.Şoku atlatsın sonra beraber A101,BIM falan diğer alışveriş merkezlerine gideriz :D Bu arada millet dağıldıçok şükür.Ama kimin sayesinde:MELİH'in.''O seksi leydi o bacaklar neydi'' bakışlarını atarak.Umut tam gidecekken son bir umutla / ;) /  bir daha görüşmeyeceğiz zaten diyerekten başladım içimi dökmeye.

-Bak Umut! Büyük bir ihtimalle benden büyüksün.Çoğu şeyini araştırdım.Seni seviyorum.Belki aşık da olabilrim ama seviyorum bundan eminim.Neyse seni 2 senedir takip ediyorum.Seni görebilmek için oturacağım yeri sana göre ayarlıyorum.Seni koreli birine benzetiyorum.Şizofren değilim,düş falan görmüyorum.Umarım geri döndüğümde müslüman Lee Min Ho'mla yani seninle evlenirim.Hoşçakal hafızım,kadersizim.Sen sen ağlama ben ağlayam(salak şey ağlamıyor zaten bi taraflarından uydurma) dedim ne alakaysa.Alakaya tere,roka,maydonoz üçlüsü.Çocuk da tepki yok.Magnezyumla suyu tepkimeye girdirememiş gibi bakıyor.Kimyan kaç oğlum senin???

Yakışıklı çocuk alt kattaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin