BÖLÜM 2: Kiralık ev ilanı

629 20 10
                                    

Zaten şunun şurasında 4 gün kalmış okulların açılmasına ama anam garı erkenden kaldırıyor uykudan. Tamam kaldır bir şey demiyom ama neden en helecanlı yerinde kaldırırsın çilekeş anam , garip anam? Tam ben oppacıklarıma sarılıp onları öperken süpürgeyi çalıştırdı ,başladı temizliğe...Aslında tek oppam var Lee Min Ho( bakın baken beğenceniz mi) ama Rabbim'in işidir ki rüyamda 10 tane gördüm. Klonlanmış sanki. Gapamadan getti ya erkek çoçcaklarıı :(( Neyse kalktım yataktan 'Hareketberekettir'diye.Gittik yaptık anneannemgilde kahvaltıyı.Annem tam bir çapulcingdir :-). Nadiren evde yemek yeriz.Hep milletten hep milletten geçinioz valla wfff :-). Geçirdim üstüme bir şeyler ,öyle giyimine kuşamına özen gösterenlerden değilimdir. Benim göbek nam-ıdiğer tosuncuk olunca bol ve uzun şeyler tercihimdir. Neden bilmem ama bol şey giyince kendimi 0 beden hissederim :D Aldım elime kimliği fotoğrafı başladım kütüphaneye yürümeye. Dağ taş vurucam yollara iki gömlek bi valiz çantaya?!? Hesabı :-) Vardım görevliye kaydımı yaptırdım,sonra da gittim kitabı almaya. Çok fazla kişi yoktu kütüphanede.(Kütüphane dediğime bakmayın Akmek kurs binasının bir bölümünü kütüphane yapmışlar).Tabii bu sıcakta insan dışarıya adımını atmaya korkuyor.Özlemiştim kitap okumayı.Gözlerim raflarda gezinirken "Vampir Akademisi" ilgimi çekti. Harika bir kitaba benziyordu.

Deftere kayıt ettirdikten sonra tam çıkıyorken ilan panosunu gördüm. Kahvaltıda dedemin söyledikleri aklıma geldi. Bizim oturduğumuz dublex evin merdivenleri kapatıldı. İki ayrı ev olmuştu.Bize yetiyordu zaten annem, ben ve erkek kardeşimle çatı katı.Babam hafta sonları köyden geliyordu. Dedem de alt katımıza kiracı arıyordu. Bende gidip gerekli bilgileri yazdıktan sonra evin yoluna doğru koyuldum. Bu arada eğer biz ve alt kattaki kişi tamamlayıcı kodları girerlerse yine iki katlı ev oluyordu. Nergiz ablalarla (geçen kiracılar) arada açıp çay keyfi yapıyorduk :) Tamamlayıcı kod dediysem yani özel bir cihaz var şifre giriyorsun ve kapatılan bölge açılıp kapanıyor sadece :-) Türkiye de yaşıyoruz ama işte işin içine benim bilime olan merakım da girince böyle bir mekanizma icat ettim ve götürdüğüm ODTÜ'deki abilerle ve ablalarla eksikliklerimi tamamladığımda böyle bir ürün çıktı.Demek ki neymiş "Azimle sıçan duvarı delermiş" gerçi ben Beydağlarını bile deldim   geçtime  neyse:-)

Anneanneme söyledim ilanı verdiğimi. ''Makbuş'' diyoruz kendisine biz. Şu Nana'daki Makbuş Sultan'dan geliyor lakabı.Ama benim anne2 {anneanne} daha sevimli,tatlı :D Sonra işte ben kitabı okunmaya başladım yatağa girdiğimde.Yarın kahvaltı bizde yapılacaktı. Sabah zorla uyandırılmanın ardından bu seferde oppalarımı öpemeden uyanınca haliyle sinirliydim ve ben sinirli olduğumda ya dehşet-ül camış gibi yemeye başlarım ve yine Çamış gibi yemeye koyuldum.Ama inanın o hayvanlar bile benden daha medeni yiyorr. Zaten ondan ya bu Tosuncuk'un böyle meyve kabı gibi olması :-) Bir de bunun üstüne kapı çalınca bir hışımla açtım kapıyı tam söylenirken 'Ohe' dedim. O da ne??? :

Yakışıklı çocuk alt kattaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin