Önerilerimi uygulayan hiçkimsenin sorumluluğu bende değildir!Bu benim günlüğümdür.
Medyaya bakın.Ne kadar özgüvenle,cesurca şortunu giymiş,belini açmış...
Kim istemez böyle olmayı ki?
Ama biz 2 dakikalık çitosun mutluluğunu bir ömürlük zayıflığa tercih ediyoruz.
Iste biz bu yüzden kaybediyoruz.
Okula 1 Aydan fazla kaldı.Hadi fazlalıklarimizi verelim.
~TAVSİYELER~
Günde 10 bardak su içiniz(12 yaşından küçükler fazla abartmadan)
Tabak boyutunu küçültün.Büyük boyu yada orta boy değil de küçük boyu tercih edin.
Kahvaltinizi tam yapın(Peynir,zeytin gibi)
Fazla kalorili yiyecekler tercih etmeyin(Internette herseyin kalorisi yazıyor)
Günlük abartmadan spor yapabilirsiniz.Bir günlük spor var birde zayıflamak için.Zayıflamak için internette bir sürü spor tarzı şeyler var (Squatgirl,Hailey Sani)
İlerledikçe daha fazla tavsiye yazıcam.Hem araştırıcam hem uygulucam.Günlük yediğim şeylerin fotosunu ve kalorisini atmaya özen göstericem.Arada kaçamak yapabilirim ama yarın acısını çıkartırım.
Uyarı!
12 yaşından küçükseniz uygulanmayın. Çünkü siz büyüme çağındasınız.Tabi biz de öyleyiz ama sizin bünyeniz bunu kaldırmayabilir.
İnternette ve Wattpad'te birçok böyle hikaye var.Oradan da bakabilirsiniz❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diyet Günlüğüm
Teen FictionGeceleri yatmadan önce hayal edin.Fit ve guzelsiniz.Herkes size bakıyor.Cok güzel değil mi?Hadi okul açılmadan zayiflayalim.