5.

101 27 23
                                    

(AN: Hej, hej! Vidim da sam posljednjih nekoliko tjedana dopustila da mi volja za ovom pričom potone, no to nije zbog nje. To je zbog svih obaveza jednog bedastog maturanta koji postajem. Obećavam da ću se više potruditi s tim (nadam se da će i wattpad surađivati). Ali se isto nadam i da će se vama svidjeti kamo ovo ide. Bila bih vam zaista zahvalna da mi napišete kako vam se sviđaju stvari do sada, neko vaše mišljenje. Puno bi mi to pomoglo da znam kako dalje. Ly)

Istina pripada meni

Igranje lovice s Karlom prisjelo mi je nakon incidenta sa snijegom. No to ne znači da onih nekoliko dana do vikenda nisam dobro iskoristila tražeći sve informacije o bivšem dečku moje sestre. Na faksu je u Zagrebu, studira ekonomiju (trebala sam predvidjeti), ima djevojku. Prije godinu dana - taman nakon prekida s Tihanom - isto je učinio i svojim suigračima u nogometnom klubu -  ostavio ih. Sada trenira kickbox i redovito je viđen u teretani blizu stana kojeg mu je tata kupio. Povremeno posjećuje roditelje i Karla no mislim da braća baš i nisu u anđeoskom odnosu. U stan često dovodi druge djevojke i svakodnevno (malkice preuveličavam), barem jednom na tjedan, prevari svoju plavu curu s nekom ženskom iz kluba.

Ali tko to sve plaća?

Dame i gospodo, pripremite se za vijest koju je smotana Flora Kralj u potpunosti zaboravila. Ali ju je ipak, u moru naguravanja, iskopala neumorno tražeći ikakve informacije koju bi je dovele do čovjeka koji u šakama drži komadiće istine. 

(Riskirala sam ispite za ovo, cijenite)

Antonio Jelušić radi u saboru.

Što nas dovodi do logičkog zaključka da su Karlo i Dino sinovi saborskog zastupnika. Pri čemu shvaćamo da je Tihana bila u vezi sa sinom saborskog zastupnika, zaboga. Kada sam to shvatila dobila sam poriv da mu razbijem nos. I hoću, kad ga sretnem. 

Rekla bih da je scenarij klišej svakog tinejdžerskog filma, no ne mogu. Jer se u Hollywoodu ne snimaju filmovi o djevojkama poput Tihane. 

Dino ju je najvjerojatnije napucao kako bi sačuvao reputaciju. Jedna šizofrena djevojka, nekoliko deluzija i jeziv pogled mogu učiniti mnogo njegovu stavu. Ipak, on je dječak saborskog zastupnika za kojeg nitko nikada nije ni čuo, no zbrojeći to tako, kockica od sad već tri tisuće pratitelja na Instagramu ne bi se zadovoljila time da bude ukaljana vriskovima osoba s kojima moja sestra danonoćno vodi razgovore.

S kojima je vodila razgovore. 

Da sam ju shvatila ozbiljno sada bi ga zajedno ošamarile, no nek' se ne nada pomilovanju jer će moji dlan zasigurno ubrzo zahvatiti njegov savršen obraz saborskog bogatašića.

Moram priznati da sam zadivila samu sebe kada sam iskopala ovakve činjenice samo s legalne strane mreže i malo upornosti. Vjerujte mi na riječ, Instagram, stare fotke s fejsa i malo nepopularnih novinskih portala (pa čak i fotke s koncerta) mogu vam razotkriti i ruskog špijuna. Samo ako ste dovoljno uporni. Ipak čast moram pripisati i Marti koja se u pravo vrijeme sjetila slaviti rođendan pa sam joj poslala pristojnu, tonom isprika obasutu, poruku kojom odbijam njezin poziv. No kako sam ju već podosta uplela u komplikacije s Karlom i kako-mu-je-prezime situacijom mislim da je ona bila jedina koju sam još malo, najsitnije što sam mogla, smjela uvući u svoje spletke.

Znala je za drame s djevojkama. Znala je da su Anita i Dino pred prekidom jer cura sluti da se u njegovu stanu svakodnevno (ponovno preuveličavanje, odnosi se na barem-jednom-na-tjedan frazu) zbivaju scene nabijanja rogova. Žao mi je djevojke, ali ako Marta, koju bi se moglo usporediti s Velmom Dinkley, zna što se tamo događa bolje od Anite, situaciju vrijedi iskoristiti.

Pronaći ću tog tipa, razbiti mu predivno lice, namlatiti ga zbog sestre koju je ostavio u najtežim trenucima i baciti najbolje smišljen ultimatum do sada. Nitko ne bi želio da mu se naruši ugled muške instagramuše s tri tisuće pratitelja u pozadini senatorskog sinčića varanjem djevojke iz visokog sloja društva.

U slučaju nuklearne zimeWhere stories live. Discover now