Her güleni dost sanma bir gün çıkar acısı.
Ne güzel söylemiş atalarımız herkesi kendin gibi sanma diyerek!
Hakikaten de çok yerinde bir söz tabii anlayana...Zaten böyle durumlar masum,saf,temiz kalpli insanların başına gelir. Çünkü bir tek onlar herkesi kendileri gibi sandığı için ve karşısındakini yaratandan ötürü sevdiği için güvenip,koruyor,sevgisini gösteriyor en doğal haliyle...
Ama gelin görün ki eşek hoş laftan ne anlar misali karşısındaki biraz değer verip egosu tavan yapmış insanlar bunu koz olarak algılıyor ve dökülen gözyaşlarını kendilerine ödül sayıyorlar.
Ben de onlara diyorum ki gülümseme gelip geçici lakin insanın nefreti baki !
Sen kendini ne kadar yukarıda görüyorsan yere çakılman an meselesi olur..
Senin için bu süreç tez zamanda olursa bana da gülme nedeni çıkar Alimallah.
Eee düşenin dostu olmaz evladım sen nasıl beni yere düşürdüysen seni de düşürüp kuyunu kazarlar...
Kıyamam üzüldün mü güvenin boşa çıktı diye ?İnsanlara sövdün mü sen? daha dur bunlar senin iyi günlerin bu durumunun keyfini çıkar yukarıda Allah görüyor kime neler çektirdiğini, kimin gözyaşıyla beslendiğini ...
Şunu unutma insanoğlu egon her ne kadar tavan yapsa da vücudun hayvanlara yemdir ruhun ise leştir şeytan için!
Ve inanıyorum ki bu mazlumun ahı da misli misli çıkacaktır sizden , o gözyaşlarının vebali dolanacaktır boynunuza urgan misali...
Üzdüğünüz insanın gülüşü bir gün darağacınız olur .
Unutma ne ekersen onu biçersin bu dünyada..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yara Almadan (Tamamlandı)
PoetryElimizde kalan sadece yarım bir mutluluk... Sana yabancı kalmayı seviyorum ... Sana Yabancıyım -1-