1

2.6K 93 72
                                    

Kim Jennie babacığından hoşlanarak en büyük hatayı yapmıştı zaten.

**

"Suçun ne Jennie?"

Jungkook sevimli ,minik kızı Jennie'nin bir eli ile ellerini kavramıştı. Diğer eliyle ise sinirinden olsa gerek, Jennie'nin omzuna baskı uyguluyordu.

"Ah.."jennie cevap verememişti sevgili babasına. Onun yerine dudaklarından bir inilti kaçtı.

"Bana cevap ver."diye tısladı âdetâ Jungkook. Oldukça sinirliydi.

"B-ben aykadaşımı öptüm." Jennie'nin ağlaması kuvvetlenmeye başlıyordu,ama sevgili babası Jungkook'un umrunda değildi.

"Bir daha yapacak mısın?"

Jennie hızla kafasını salladı, "y-yapmicam."

Gülümsedi Jungkook.

"Aferim. Şimdi kal bakalım bu oda da, aklın başına gelsin."

Jennie bu babasının bahsettiği odayı biliyordu. Çünkü Jennie bu odaya daha önce de gelmişti.
1 gün boyunca yaptığı hatayı düşündüğü ve yemek yemediği bir odaydı,bu oda.

"Özüy diyeyim,lütfen gitmeyeyim, biy daha olmicak babacık."

Jungkook affetmezdi.

Bir kere öpmüştü arkadaşını. Cezasını çekmeliydi. Ayrıca 5 yaşında ki bir kız öpüşmeyi nereden biliyordu ki?

"Bana itiraz etme. Şimdi,ne diyorsam onu yap."

Jennie başını eğdi ve,dudaklarını büzdü. Ayaklarını istemsizce yere sürte sürte babasının bahsettiği odaya girdi.

-

Selam!

Yep yeni bir kurguyla karşınızdayım.

Oldukça heyecanlıyım aslında :d

Umarım seversiniz

Ve eğlencesine yazıyorum.

Not;kitapta LGBT üyeleri olacaktır, rahatsız olanlar siktir olup gidebilir :))))

 I like my daddy- Jenkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin